Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرمزها در اولین دیدارشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در این فصل میزبان پاری سن ژرمن هستتند.

طرفداری- جوردن هندرسون، کاپیتان باشگاه لیورپول معتقد است که عملکرد فصل گذشته لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا می تواند الهام بخش این تیم در رقابت های اروپایی این فصل باشد.

قرمزها با هدایت یورگن کلوپ فصل گذشته عملکردی خوب از خود به جای گذاشتند و به فینال رقابت ها راه یافتند که در آنجا مغلوب رئال مادرید شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیورپول در این فصل نسبت به سال گذشته تقویت شده و هندرسون اعتقاد دارد که عملکرد فصل گذشته شان در اروپا می تواند امسال نیز ادامه داشته باشد.

به نقل از لیورپول اکو، هندرسون پیش از دیدار تیمش در مرحله گروهی مقابل پاری سن ژرمن بیان کرد:

می توانیم از عملکرد فصل گذشته و اعتماد به نفسی که به وسیله آن تا به فینال رسیدیم، در این فصل بهره ببریم. بدیهی است که امسال می خواهیم بهتر از سال گذشته باشیم ولی باید از تجاربمان در بازی های بزرگی مانند بازی با پاری سن ژرمن استفاده کنیم. نمی خواهیم در خانه ببازیم و می خواهیم با استفاده از تجربه مان، راهی خوب در این رقابت ها در پیش بگیریم. برای رسیدن به فینال شما باید انگیزه کافی را در خود ایجاد کنید تا مجددا به آن مرحله بازگردید.

وی در خصوص داشتن عمق در ترکیب و وجود هافبک های اضافی در تیم ادامه داد:

مربی می دانست که در این فصل برای قوی تر شدن تیم به چه چیزهایی نیاز دارد و پسرانی که به تیم اضافه شده اند، واقعا عملکردی خوب داشته اند. فکر می کنم این مسئله ای طبیعی در باشگاهی مانند لیورپول است. در واقع همه پست ها باید قوی باشند. نمی توانید بگویید همه پست ها جز پست من باید تقویت شوند. ما امره جان را از دست دادیم و چمبرلین نیز مصدوم است و لالانا نیز همین وضعیت را دارد. پس بازیکنانی مانند فابینیو و نبی کیتا به تیم اضافه شدند و وینالدوم نیز در پست من می تواند بازی کند که اخیرا در این کار واقعا خوب بوده است. شما برای فتح جام ها به عمق در ترکیب تان نیاز دارید. این چالشی برای بهتر شدن و پیشرفت است تا تیم تا جایی که ممکن است بتواند بازی ها را ببرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: پاری سن ژرمن ۰-۰ دورتموند

به گزارش ورزش سه، امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه پارک‌دوپرنس شهر پاریس پایتخت فرانسه نبردی برگزار خواهد شد که در پایان آن اولین فینالیست این فصل لیگ قهرمانان اروپا را خواهیم شناخت. پاری‌سن‌ژرمن در حالی در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند قرار می‌گیرد که بازی رفت را با یک گل باخته. در حالی یکی از این دو تیم فینالیست لیگ قهرمانان خواهد شد که با توجه به تغییرات پاری‌سن‌ژرمن و عملکرد دورتموند، کسی تصور نمی‌کرد یکی از آن‌ها فینالیست فصل جاری باشد.

لوئیس انریکه به پاریسی‌ها نشان داد که بدون بمب ترکاندن و ستاره‌های آنچنانی هم می‌توان موفق بود. در واقع بدون هیاهو، پاری‌سن‌ژرمن به سوی موفقیت گام برداشت و شاید بتوان گفت تنها جنجالی که این فصل پیرامون آن‌ها بوده ماجرای کیلیان امباپه و جدایی‌اش است. حالا به پایان فصل نزدیک می‌شویم و تقریباً پی‌اس‌جی در لیگ فرانسه قهرمان شده. در لیگ قهرمانان اروپا هم با توجه به شکست خفیف در آلمان، شانس خوبی برای کامبک زدن دارند. در واقع از پی‌اس‌جی انتظار می‌رود بلایی که بر سر بارسلونا آوردند را سر دورتموند هم بیاورند. امشب فرانسه غرق در شادی خواهد شد و انریکه مردی می‌شود که آرزوهای‌شان را برآورده می‌کند؟

????ترکیب پاری سن ژرمن:
دوناروما، نونو مندس، لوکاس برالدو، مارکینیوش، اشرف حکیمی، فابیان رویز، ویتینیا، زائر امری، کیلیان امباپه، گونچالو راموس و عثمان دمبله

????ترکیب دورتموند:
گرگور کوبل، یان ماتسن، نیکو اشلوتربک، متس هوملس، ریرسون، آمره جان، مارسل سابیتزر، جیدون سانچو، یولیان برانت، کریم آدیمی نیکلاس فولکروگ

دیگر خبرها

  • گل پیروزی برابر پاری سن ژرمن و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا
  • خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 0-1 دورتموند (نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • امباپه در آخرین فصل پاریسی خود، طعم ناکامی در اروپا را چشید
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 0 - دورتموند 1
  • «زنبورها» فینالیست غیرمنتظره این فصل لیگ قهرمانان اروپا
  • خوشحالی بازیکنان دورتموند پس از پیروزی مقابل پاری سن ژرمن و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • گزارش زنده: پاری سن ژرمن ۰-۰ دورتموند
  • پاری سن ژرمن - دورتموند؛ ترکیب رسمی
  • برتری 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (2019/5/7) / فیلم