Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:33:39 GMT

باید مجتمع های اقامتی در قزوین افزایش یابد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۶۶۹۶

باید مجتمع های اقامتی در قزوین افزایش یابد

قزوین – ایرنا – معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: با توجه به حجم تردد خودروها و مسافر در استان جهت ارائه خدمات رفاهی مناسب باید تعداد مجتمع های خدماتی استان افزایش یابد.

به گزارش ایرنا، علی فرخزاد روز سه شنبه در سومین جلسه کارگروه میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان که در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد افزود: هم اکنون در آزادراه قزوین- رشت به دلیل نبود جایگاه عرضه سوخت در برخی نقاط بنزین به صورت گالنی به فروش می رسد که این مساله خطرات زیادی به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به ورود پدافند غیرعامل به این موضوع تاکید کرد: باید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مجوزهای صادر شده برای احداث مجتمع های خدماتی و رفاهی که هیچ پیشرفت عمرانی نداشته اند مورد بازبینی قرار داده و در صورت لزوم به متقاضیان جدید واگذار کند.
به گفته وی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان باید در زمینه خدمات رسانی همکاری لازم را با مجتمع های اقامتی و گردشگری استان داشته باشد.
فرخزاد در ادمه با اشاره به مشکلات مجموعه اقامتی و گردشگری بامسان فدک قزوین گفت: نیاز آبی این مجتمع به همراه مشکل برق آن باید از سوی بهره بردار طرح اعلام شود تا اقدامات بعدی جهت رفع مشکلات موجود از سوی دستگاه های ذی ربط صورت گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با اشاره به مشکلات موجود دریاچه طبیعی اوان گفت: متاسفانه در سال جاری با وجود نصب تابلوهای هشداردهنده شاهد چهار مورد غرق شدگی در این دریاچه بودیم ضمن آنکه به لحاظ سیما و منظر این مجموعه نیز اقدامات مهمی باید از سوی بهره بردار این مجموعه صورت پذیرد.
فرخزاد ادامه داد: سال گذشته 13 میلیارد ریال از منابع مالی استان در این مجموعه هزینه شد در حالیکه بهره بردار آن باید اقدام به این کار می کرد .
وی در خصوص جاده قزوین – کلاچای و لزوم ایجاد راه دسترسی به مجموعه گردشگری کامان و زرشک افزود: قرار شده است مشاور طرح ایجاد راه دسترسی را با توجه به فاصله موجود مورد مطالعه قرار دهد اگرچه محدودیت های فنی نیز در این رابطه وجود دارد که نمی شود به طور مستقیم این بزرگراه را به منطقه گردشگری متصل کرد.
8054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد مجتمع هاي اقامتي خدمات گردشگري و رفاهي قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۶۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی

یاسر شکوری افسر کشیک سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گودبرداری غیراصولی وسازه نگهبان، در میدان میرعماد، کوچه کاروان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲ شهید بابایی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه سه مجتمع مسکونی تجاری در قالب ۱۳ واحد مسکونی به علت گودبرداری غیراصولی، وسازه نگهبان، بخشی از سازه آن تخریب شده بود که در معرض خطر ریزش قرار داشت.

شکوری ادامه داد: آتش نشانان با ایمن سازی مکان ضمن هشدار به ساکنان مبنی بر تخلیه واحد‌های خود، نسبت به ایمن سازی مکان اقدام کردند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اقدامات پیشگیرانه و مدیریت حوادث در این مکان صورت گرفته است.

شکوری یادآور شد: با ایمن سازی مکان حادثه، این ساختمان را برای انجام اقدامات قانونی تحویل عوامل ذی‌ربط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • طرح نور با جدیت ادامه می‌یابد
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد
  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند