Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمدرضا سورسوری گفت: در آئین اختتامیه مرحله کشوری هفتمین جشنواره نوجوان سالم که در سطوح مختلف برگزار شد، در بخش دانش آموزی، در رشته ایده پردازی وحید مرغوبی از آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج مقام اول را به دست آورد.

وی ادامه داد: همچنین در بخش فرهنگیان بهاره مقصودی مدیر مدرسه شایستگان شهرستان مریوان نیز در پروژه های ابتکاری به مقام اول رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سورسوری  در رشته پوستر سازی نیز مینا اوسطی از شهرستان قروه شایسته تقدیر تشخیص داده شد.

گفتنی است جشنواره نوجوان سالم یکی از طرح های محوری اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی هر ساله با هدف پیشگیری از رفتارهای پر خطر و ترویج شیوه های زندگی سالم در سه سطح شهرستان، استان و کشور در رشته های مختلف برگزار می شود.

انتهای پیام/م

درخشش دانش آموزان و فرهنگیان استان کردستان در جشنواره نوجوان سالم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران

به گزارش جام جم و به نقل از شبکه رادیویی ایران، در پی طرح «هفته های ایرانی» رادیو ایران و این هفته سفر به استان «بوشهر» علی موحدی در گفت و گو با برنامه «سلام صبح بخیر» به تشریح بخشی از فعالیت های  آموزش و پروش استان «بوشهر» پرداخت.

وی گفت: استان بوشهر با اسکان بیش از ۲۳۶ هزار نفر از جامعه بزرگ فرهنگی رتبه چهارم کشور در حوزه گردشگری فرهنگیان را کسب کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: هزار و ۱۲۸ نفر از مرحله مدرسه‌ای به شهرستانی راه یافته‌اند که در شهرستان‌ها و مناطق از طریق سامانه در نظر گرفته شده ارزیابی شده و رتبه‌های برتر به استان اعلام می‌شود.

وی با قدردانی از تلاش فرهنگیان در عرصه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، خدمات‌رسانی و دیگر عرصه‌ها خاطرنشان کرد: در تشکیل کارگروه پایش بررسی عملکرد، ضمن شناخت و حل موضوعات، نقاط قوت و ضعیف و حرکت جهادی برای بهره‌گیری از ظرفیت حداکثری و ارتقای کیفیت برای خدمات بهتر به دانش‌آموزان بررسی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه در ایام نوروز ۴۰۰ مدرسه شامل سه هزار ۵۰۰ کلاس برای ارائه خدمات اسکان مهمانان نوروزی آماده‌سازی شد گفت: استان بوشهر با اسکان بیش از ۲۳۶ هزار نفر از جامعه بزرگ فرهنگی رتبه چهارم کشور در حوزه گردشگری فرهنگیان را کسب کرد.

گفتنی است برنامه صبح گاهی «سلام صبح بخیر» شنبه تا پنج شنبه ساعت

دیگر خبرها

  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی
  • رتبه برتر خبرنگار ایمنا در جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب»
  • خبرنگار مهر اصفهان رتبه برتر دومین جشنواره قاصد آب را کسب کرد
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه