Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - جيرفت - ايرنا - فرمانده يگان حفاظت از اراضي اداره‌ کل راه و شهرسازي جنوب استان کرمان گفت: هفت هزار و 508 متر مربع از اراضي دولتي در شهرستان هاي جيرفت، منوجان، عنبرآباد و رودبار جنوب رفع تصرف شد.

سرهنگ مصطفي ابرهام روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين ميزان زمين در شهريور ماه سال جاري توسط ماموران يگان حفاظت از اراضي اداره‌ کل راه و شهرسازي جنوب کرمان از چنگال متصرفان خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه ارزش تقريبي زمين هاي رفع تصرف شده 13 ميليارد و 970 ميليون ريال است، اظهار داشت: تصرف غير مجاز به صورت ساخت بنا و ديوارکشي انجام شده بود که توسط گزارش هاي تيم گشت مبني بر تصرف منابع متعلق به بيت‌المال رفع تصرف شد.
فرمانده يگان حفاظت از اراضي اداره‌ کل راه و شهرسازي جنوب کرمان گفت: بر اساس قانون، هر گونه ساخت و ساز، دخل و تصرف، تعرض و تجاوز به زمين هاي ملي جرم است و ماموران يگان حفاظت مي توانند ضمن ممانعت، فرد متخلف را دستگير و به مراجع قضايي تحويل دهند.
ابراهام افزود: اين يگان به صورت 24 ساعته در 2 شيفت گشت‌ زني داشته و از اراضي ملي محافظت و با افراد فرصت ‌طلب و زياده ‌خواه برخورد قانوني خواهد کرد.
وي اظهار داشت: مردم در صورت مشاهده هر گونه تجاوز به حريم راه‌ها و اراضي دولتي و ساخت‌ و ساز غيرقانوني مراتب را به شماره تلفن‌ 43315720 اطلاع دهند تا در کمترين زمان به مساله رسيدگي شود.
جنوب کرمان با هفت شهرستان بيش از يک سوم مساحت اين استان را به خود اختصاص داده است.
7450/7429/ 5054
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۶۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری به دلیل گستردگی و اهمیت موضوع پاکیزگی شهر، به صورت فعال و همه روزه نسبت به جمع آوری نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر اقدام می‌کنند.
دامون عبدالهی‌زاده به رنگ آمیزی ۴۵ کیلومتر از جداول خیابان‌ها و بلوار‌های شهر خرمشهر اشاره کرد و افزود: چهار کیلومتر از نرده‌های پیاده‌رو ساحلی امام خیمینی (ره) و بلوار بایندر رنگ آمیزی شده است.
وی به اجرای هشت کیلومتر هرس و فرم دهی درختان، کاشت ۹ هزار متر مربع گل‌های فصلی و نصب مجموعه وسایل جدید بازی کودکان در چهار پارک خرمشهر اشاره کرد و گفت: ۲ نماد نخل نوری در میادین کوی بهروز و بسیج نصب شد.
سرپرست شهرداری خرمشهر به اجرای طرح آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر خرمشهر پس از ۲۰ سال اشاره کرد و افزود: بیش از ۵۰۰ هزار متر مربع از خیابان‌های اصلی و فرعی شهر خرمشهر آسفالت و روکش آسفالت شد.
۱۱ کیلومتر از بلوار‌های سطح شهر نورپردای و بیش از ۲۰۰ پروژکتور در میادین و پارک‌ها نصب شد.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند