Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران گفت: روز جمعه 31 شهریورماه سال‌جاری به‌صورت رسمی پایان طرح‌های دریا در مازندران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عیسی قاسمی‌طوسی در گفت‌وگو با بلاغ، اظهار کرد: روز جمعه 31 شهریورماه سال‌جاری به‌صورت رسمی پایان طرح‌های دریا در مازندران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تعداد غریق در دریای مازندران از ابتدای آغاز این طرح تاکنون، 46 نفر بوده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: نزدیک به هزار غریق نجات در این طرح به کارگیری شد.

این مسئول در خصوص پرداخت حقوق افراد به‌کار گرفته شده در طرح دریا عنوان کرد: کلیه حقوق غریق نجات‌ها تا پایان مرداد ماه پرداخت شده است.

قاسمی طوسی تصریح کرد: طرح دریا طی روزهای آتی و به‌ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به‌دلیل حجم بالای مسافران در دور آخر سفرهای تابستانی دایر است.

وی ادامه داد: با اعلام به تمامی فرماندارن شهرهای ساحلی و مشمول طرح دریا، تمهیدات لازم برای اجرای این طرح و حفظ جان مسافران اتخاذ شده است و امیدواریم هیچ حادثه تلخی تا پایان این طرح رخ ندهد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران در پایان از مردم و مسافران تابستانی خواست تا نهایت همکاری را با غریق نجات و مسئولان طرح دریا داشته باشند و همکاری مردم را نقش بسزایی در اجرای سالم و سلامت این طرح برشمرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبارهای بهاری میهمان پایان هفته آسمان مازندران است

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، احمد اسدی اظهار داشت: براساس هشدار جوی سطح زرد هواشناسی مازندران با فعالیت سامانه بارشی از بعدازظهر جمعه ۱۴ تا صبح ‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه شاهد رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد نسبتاً شدید و کاهش تدریجی دما در استان هستیم.

وی افزود: منطقه اثر سامانه بارشی ارتفاعات به‌ویژه ارتفاعات نیمه غربی مازندران است. لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، اختلال در تردد محورهای کوهستانی، جاری شدن روان‌آب، افزایش حجم آب رودخانه‌ها، صاعقه و ریزش سنگ در مناطق کوهستانی از مخاطرات این سامانه بارشی است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901995

دیگر خبرها

  • یک میلیون رزمنده آماده جنگ خواهند شد/ عملیات در دریای مدیترانه
  • شهرستان تکاب میزبان اولین اردوی ۴ روزه آماده سازی تیم نجات غریق آقایان
  • نجات ۴ کوهنورد گمشده در قله دماوند
  • نجات جان کوهنوردان گمشده در قله دماوند
  • نجات جان ۴ کوهنورد مفقودی در ارتفاعات قله دماوند
  • درخواست دادگاه لاهه برای پایان تهدید و ارعاب در خصوص جنگ غزه
  • همتی: دولت ۶۰۰ هزار میلیارد پول چاپ کرده | از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰ بیشتر!
  • اقتصاد دریا در مازندران مورتوجه قرار نگرفته است
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • رگبارهای بهاری میهمان پایان هفته آسمان مازندران است