Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: برابراعلام مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور استان محدودیت‌های ترافیکی شهری و جاده‌ای استان در ایام تاسوعا وعاشورای حسینی اعلام شد. ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار غلامعباس غلامزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محدودیت ترافیکی روز تاسوعا از ساعت00 :12 تا پایان مراسم می‌باشد و کلیه معابری که در آنجا هیئت‌های عزاداری در حال عبور می‌باشند به صورت مقطعی دارای محدودیت منع تردد تا باز شدن مسیر و تخلیه عزاداران از معابر می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز عاشورا از ساعت00 :7 تا پایان مراسم در شهرکرد حد فاصل خیابان ملت از میدان انقلاب تا میدان بوعلی سینا دارای محدودیت منع تردد است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: از ساعت 07:00 تا پایان مراسم بلوار حافظ از تقاطع خواجه نصیر تا تقاطع شریعتی دارای محدودیت منع تردد است.

غلامزاده خاطرنشان کرد: در عصر تاسوعا و روز عاشورا از ساعت00 :7 تا پایان مراسم بلوار 17 شهریور دارای محدودیت منع تردد است.

وی گفت: در شهر طاقانک نیز در روز تاسوعا از ساعت00 : 12 و در روز عاشورا از ساعت 5:30 صبح بلوار اصلی شهر دارای محدودیت ترافیک تردد است و تردد خودروها صرفاً از مسیر جاده اصلی شهرکرد به شلمزار انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام/ ت

R41350/P1336/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری گفت: برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه مجددا به تناوب شاهد افزایش ابر وزش باد شدید تا نسبتا شدید لحظه‌ای، رگبار باران و رعد و برق برای استان به ویژه مناطق غربی پیش بینی می‌شود.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: برای امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ افزایش ابر و گاهی وزش باد ملایم برای اکثر نقاط استان انتظار است، همچنین بارش‌های رگباری و ضعیف در غرب استان به خصوص برای کوهرنگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه مجدداً به تناوب شاهد افزایش ابر وزش باد شدید تا نسبتاً شدید لحظه‌ای، رگبار باران و رعد و برق برای استان به ویژه مناطق غربی پیش بینی می‌شود، همچنین احتمال وقوع تگرگ دور از انتظار نیست.


معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: شدت بارش‌ها برای غرب استان به خصوص اردل، بخشی‌های کیار، کوهرنگ و غرب لردگان پیش بینی می‌شود.

نوروزی افزود: برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه برای مناطق غربی استان هشدار سطح نارنجی هواشناسی و برای سایر نقاط استان هشدار زرد هواشناسی صادر شده است.

وی ادامه داد: در برخی از مناطق استان به خصوص نیمه غربی، ممکن است بارش‌ها به صورت نقطه‌ای تقویت شود بنابراین آبگرفتگی معابر، احتمال سیلابی شدن مسیرها و رودخانه‌ها طی این مدت دور از انتظار نیست.

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: برای صبح روز پنجشنبه کاهش نسبی دما را خواهیم داشت و از ظهر پنجشنبه تا هفته بعد دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت، همچنین برای روزهای پنجشنبه و جمعه بارشی پیش بینی نمی‌شود.

کد خبر 750887

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران