Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید از کمالات مجازی که مثل سراب هستند عبور کرد تا به کمال واقعی رسید، گفت: انسان به دنبال کمال است اما هر کمالی را نمی پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی در جمع عزاداران مسجد مرتضوی بیرجند اظهار کرد: انسان وقتی در خانه امام حسین (علیه السلام) می آید آرام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی افزود: انسان به دنبال کمال است اما هر کمالی را نمی پذیرد لذا به دنبال قدرت و ثروت نامحدود است.

 


نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: باید حواسمان باشد که کمال های غیر حقیقی ما را فریب ندهد.

 


حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: اگر ملتی برای خدا قیام کند، خدا نیز کمک می کند.

 


وی ادامه داد: قدرت این کشور در دست ریگان و ترامپ نیست و مطمئن باشید که بدن این افراد را هم مور خواهد خورد ولی انقلاب همچنان به راه خود ادامه خواهد داد.

 


نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: باید از کمالات مجازی که مثل سراب هستند عبور کنید تا به کمال واقعی رسید.

 


حجت الاسلام عبادی عنوان کرد: ثروت، قدرت و علم خدا بی انتهاست در حالی که ثروت و قدرت جهان محدود بوده، و این در حالی است که انسان به قدرت و ثروت دنیا دل می بندد.

 


وی ادامه داد: انسان برای رسیدن به کمال باید به قدرت و ثروت و علم خدا چنگ بزند زیرا قدرت خدا محدودیت ندارد.

 


نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: پست های دنیایی هم زمانش و هم عمرش و هم قدرتش محدود است و نباید به اینها دل بست.

 


حجت الاسلام عبادی افزود: قدرت دست خداست و آن کسی که به خدا رسید دنبال ترامپ نمی رود و دست بالا نمیبرد و به رهبرش امید پیدا می کند.

 


وی ابراز داشت: خداوند به خاطر همین عزاداری ها رحمتش را به ملت ایران نازل می کند، در 28 مرداد آمریکایی ها کودتا کردند و شیخ رجب علی خیاط که یک عبد صالح خدا بود گفت علت اینکه ملت ما میلیون ها نفر کشته نداد به خاطر عزاداری های امام حسین است.

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم محرم شیرخوارگان حسینی عزاداری محرم شیرخوارگان عزاداری امام حسین ع روزنامه های ورزشی تعزیه خوانی عزاداری محرم حسینی ماه محرم نماینده مردم بیرجند در مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۷۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید به همه لحظات عمر خود رنگ خدایی ببخشیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ماندگاری شامگاه یکشنبه در مراسم شکرانه خدمت خادمان در ایام ماه مبارک رمضان گفت: خادمی در حقیقت استخدام در دستگاه خداوند و اهل بیت علیهم السلام است.

این کارشناس دینی بیان کرد: در دستگاه اهل بیت علیهم السلام محدودیت سنی وجود ندارد و همگان می توانند در این آستان به خادمی پردازد.

وی افزود: دستگاه اهل بیت علیهم السلام نیازمند خادم ندارد و این ما هستیم که به این امر نیاز داریم و باید عمر خود را در این آستان بابرکت صرف کنیم و لحظات خود را رنگ خدایی ببخشیم.

این کارشناس مذهبی اضافه کرد: هیچ دستگاهی به اندازه دستگاه اهل بیت علیهم السلام مزد و اجر نمی دهد و در این مکتب انسان برای خود توشه آخرت و بهشت را بر می دارد و بصیرت، برکت، عافیت و عاقبت بخیری از ثمرات خدمت در دستگاه اهل بیت علیهم السلام است.

حجت الاسلام ماندگاری گفت: باید دعا کنیم که هم در دنیا و هم در آخرت با اهل بیت عصمت و طهارت محشور باشیم و هر چقدر انسان نسبت به خادمی خود با بصیرت و آگاه باشد اثرات آن بیشتر خواهد بود.

وی اضافه کرد: انسان نمی داند که مرگ او کی فرا می رسد و به همین دلیل باید مراقب بود تا فرصت اندک زندگی با مراقبت همراه باشد.

حجت الاسلام ماندگاری ادامه داد: باید حق خدمت در آستان مقدس حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها را به خوبی بجا بیاوریم و البته همه عالم حرم اهل بیت علیهم السلام است و انسان می تواند در هر کجا به مردم و مخلوقات کمک کند و آنرا به حساب خادمی در درگاه اهل بیت علیهم السلام بگذارد.

کد خبر 6084840

دیگر خبرها

  • لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • عقل سیاسی باید مردم را به سمت بندگی خدا هدایت کند
  • سه گروه اصولگرایان از نظر عباس عبدی : از "ارزشی های واقعی" تا "بی شخصیت های هتاک"
  • انسان به ذکر، یادآوری و توجه نیازمند است
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • فاصله‌ زیادی تا رسیدن به وضعیت مطلوب در عرصه تبلیغ داریم
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • ایمان در همه ابعاد زندگی انسان نقش مهمی دارد
  • باید به همه لحظات عمر خود رنگ خدایی ببخشیم