Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ جعفر صادق اسکندری رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی  در جلسه  کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان طی گزارشی از اقدامات این کارگروه گفت: در راستای حل مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی سطح استان و حمایت از تولید ملی از مجموع ۶۳۰ طرح واحد صنعتی مبلغ ۹۰۰ میلیارد تومان توسط بانک‌های عامل پرداخت گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: طی هماهنگی با سازمان تامین اجتماعی در خصوص حل مشکلات بیمه‌ای مجموع ۳۸۶ فقره منجر به بخشودگی جرائم و تقسیط بدهی‌های بیمه‌ای شده است، ضمناً ۳۶۰ فقره تسویه حساب و تقسیط بدهی بیمه‌ای صادر گردیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: از مجموع ۱۱۹ طرح ثبت شده در سال ۹۶ تعداد ۹۵ واحد نیمه فعال، ۱۰ واحد راکد و ۱۴ واحد طرح نیمه تمام شناسایی شده و با پرداخت تسهیلات مذکور باعث اشتغال زایی ۶ هزار و ۳۹۴ نفر خواهد گردید.

وی ادامه داد: با برگزاری چندین جلسه ۴ جانبه بین بانک‌ها و واحد‌های صنعتی و تولیدی مشکلات موجود این واحد‌ها به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفت.

اسکندری گفت: در این جلسه مشکلات عمده ۶ صنعتی و تولیدی با هماهنگی و همکاری بانک‌های عامل استان و دستگاه‌های اجرایی مرتفع گردید.

وی ضمن تشکر از کلیه اعضای ستاد تسهیل و رونق تولید سطح استان خصوصاً استاندار، معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار و مدیران بانک‌های عامل افزود: به کمک تمامی اعضای ستاد مذکور رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی بایستی بیش از پیش می‌تواند به عینیت برسد.
در ادامه جلسه صاحبان ۶ واحد تولیدی و صنعتی به بیان مشکلات بانکی خود در حضور مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره بانک ملت پرداختند و مصوب گردید بانک‌های کشاورزی، توسعه تعاون، صنعت و معدن، ملی و ملت نهایت مساعدت در راستای دریافت  تسهیلات بانکی آن‌ها اعمال نمایند.
انتهای پیام/ح


پرداخت تسهیلات برای حل مشکل واحد‌های صنعتی آذربایجان غربی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، سیداحمد خادمیان به تشریح وند ارائه تسهیلات ودیعه مسکن توسط بانک‌ها پرداخت و افزود: تاکنون یک میلیون و ۶۵۴ هزار و ۳۶ نفر از متقاضیان در سامانه tem.mrud.ir ثبت‌نام کردند که از این میزان متقاضی ثبت‌نام شده، یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۸۷۵ نفر حائز شرایط دریافت وام ودیعه مسکن شناخته شدند.

مدیرکل دفتر طرح‌های نهضت ملی مسکن ادامه‌داد: از تعداد حائزان شرایط دریافت وام ودیعه مسکن یک میلیون و ۳۳ هزار و ۳۰۵ نفر به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن معرفی شدند که بانک‌ها تاکنون با ۴۴۵ هزار و ۶۸ نفر عقد قرارداد کردند.

خادمیان تصریح‌کرد: با توجه به تکلیف قانونی، ضرورت دارد تا بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات به معرفی‌شدگان سرعت بدهند.

تسهیلات ودیعه مسکن در تهران ۲۰۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها ۱۵۰ میلیون تومان، در سایر شهر‌ها به ۱۰۰ میلیون تومان و در روستا‌ها به ۴۰ میلیون تومان رسیده است. چگونگی بازپرداخت این وام نیز با توجه به سود ۱۸ درصدی که باید حداکثر در پنج سال پرداخت شود، محاسبه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • جزئیات جدید از تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال