Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدرضا محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت تردد در ایام عاشورا و تاسوعای حسینی در دماوند اظهار داشت: با توجه به اینکه در هراز از روز سه شنبه بعد از ظهر به دلیل تعطیلی ۴ روزه دارای بار رفت است گره ترافیکی در رودهن ایجاد می شود و چون تعطیلی قبل پلیس ناجا اقدام به بستن دوربرگردان کرده بود گره ترافیکی بیشتری ایجاد شده بود و لذا تمهیدات جدید این است که غیر از دوربرگردان مهرآباد هیچ کدام از دوربرگردان های دیگر بسته نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی افزود: طی این تعظیلات داخل شهر با توجه به اینکه در روز عاشورا تمام هیأت به امام زاده می روند باید از هشت بهشت تا ۲ راهی گیلاوند رفت و آمد به صورت ۲ طرفه صورت بگیرد که نیاز به همکاری اداره راه، راهور، پلیس راه و شهرداری دماوند دارد و با علایم کله قندی راه جدا شود و نیاز به کمک همه است.

وی با اشاره به اینکه در روز عاشورا و تاسوعا ترافیک رفت و برگشت را در محورهای رودهن به ظور کامل داریم و نیاز است بار ترافیک را به سمت فیروزکوه هدایت کنیم گفت: برنامه ای که برای ایام تاسوعا و عاشورا به پلیس راه مربوط می شود شامل این می شود که در تاسوعا دسته ها و هیات های زیادی بیرون نمی آیند و ۸ هیات که در کیلان هستند هماهنگی های انجام شده و اصل کار پلیس راه برای روز عاشورا است که باید جداسازی صورت بگیرد واز ساعت ۹ صبح همه عوامل پلیس راه، شهرداری و راهور دماوند همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 4406445

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهور دماوند محمدرضا محمودی ماه محرم کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر مشهد گرگان شهرکرد شیراز مجلس شورای اسلامی مراسم عزاداری بیرجند خرم آباد احتکار خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز یک‌طرفه شد

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک بسیار سنگین در محور هراز و ورودی‌های شرق پایتخت خبر داد و گفت: به علت موج بازگشت مسافران از تعطیلات پایان هفته محور هراز از شمال به جنوب یک‌طرفه و تردد در میسر جنوب به شمال محور هراز ممنوع است. - اخبار استانها -

سرهنگ ایرج کهریزی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در پردیس، با اشاره به افزایش حجم ترافیک در محورهای شرق استان تهران، اظهار داشت: در تمامی محورهای شرق استان تهران به سمت ورودی پایتخت ترافیک بسیار سنگین و در حال افزایش است.

وی افزود: به علت موج بازگشت مسافران از تعطیلات پایان هفته محور هراز از شمال به جنوب یک‌طرفه و تردد در میسر جنوب به شمال محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه شرق استان تهران تصریح کرد: حجم بار ترافیک در ورودی شهرهای فیروزکوه، گیلاوند، بومهن، و پردیس به سمت تهران سنگین گزارش شده و پیش‌بینی می‌شود تا ساعات پایانی امشب ترافیک ادامه داشته باشد.

محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی

سرهنگ کهریزی در ادامه تأکید کرد: برابر تصاویر دریافتی از دوربین‌های کنترل ترافیک پلیس، شاهد بار ترافیکی در محور هراز و فیروزکوه هستیم و این روند در ورودی شهرهای منتهی به پایتخت بیشتر و با کندی حرکت مواجه است.

وی یادآور شد: رانندگان از عجله و شتاب خودداری کنند و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را در اولویت کار خود قرار داده و سفر خود را به ساعات پایان تعطیلات موکول نکنند.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس جهت برقراری نظم و آرامش هم‌وطنان در تمامی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران حضور داشته و با هرگونه تخلفات خطرساز برخورد قانونی خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • وزیر کشور: ری، دماوند و فیروزکوه به استان‌های تهران شرقی و غربی ملحق نخواهند شد
  • توضیح وزیر کشور درباره تقسیم استان تهران
  • فیروزکوه و دماوند و ری از تهران جدا خواهد شد؟
  • تکلیف جدا شدن فیروزکوه و دماوند و ری از تهران مشخص شد
  • ترافیک سنگین در محورهای خروجی گیلان
  • محور هراز یک‌طرفه شد
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • ترافیک سنگین در محور هراز و فیروزکوه