Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما، به نقل از خبرگزاری شینهوا، نماینده چین در سازمان ملل متحد اعلام کرد تغییرات مثبتی در شبه جزیره کره صورت گرفته است که برای حل و فصل سیاسی مسائل مرتبط خوب است.ما ژائوشیو نماینده چین در سازمان ملل متحد روز دوشنبه در نشست شورای امنیت درباره منع تکثیر تسلیحات هسته ای کره شمالی اعلام کرد، وضعیت در حال حاضر در مسیر درست مذاکرات برای حل و فصل سیاسی مسائل قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن اعلام این مطلب که چین می خواهد شاهد اجرای نتایج اجلاس سران دو کره از سوی هر دو کشور باشد ؛ ابراز امیدواری کرد که اجلاس روز سه شنبه سران دو کره نتایج مثبتی داشته باشد.این مقام چین در ادامه همچنین به عزم سیاسی کره شمالی برای برچیدن تاسیسات هسته ای خود اشاره کرد و از همه اعضای شورای امنیت سازمان ملل و دیگر طرف های مرتبط خواست این فرایند را تقویت کنند.
وی گفت: مسئله هسته ای کره شمالی هیچ راه حل نظامی ندارد و رویکرد دوجانبه ای را مطرح کرد که بر اساس آن کره شمالی باید همه برنامه های موشکی بالستیک و هسته ای و آمریکا و کره جنوبی نیز رزمایش های نظامی مشترک خود را به حال تعلیق درآورند.
  از سازمان ملل متحد ، نماینده چین در سازمان ملل متحد همچنین گفت کشورش همه قطعنامه های شورای امنیت درباره کره شمالی اجرا کرده است و می تواند سابقه ای از صادرات نفت خود به این کشور ارائه دهد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: چین کره شمالی هسته ای امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خشم نماینده اسرائیل در سازمان ملل برای اعتراضات سراسری دانشجو‌یان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ارتش اسرائیل رسما آغاز مرحله عملیات زمینی به شرق رفح را اعلام کرد
  • پیکرهای یافته‌شده در گورهای جمعی غزه آثار شکنجه داشتند
  • از ۵ قاره در کنفرانس صنعت هسته‌ای شرکت کرده اند
  • از بتن‌ریزی در اراک تا بتن‌ریزی برای ساخت جزیره هسته‌ای
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در خراسان‌شمالی
  • فهرست «ایران متحد» برای انتخابات دور دوم مجلس منتشر شد
  • کشف بزرگترین مزرعه رمز ارز در خراسان شمالی
  • واقعی‌کردن بهای خدمات ساخت‌وساز در کرج آثار مثبتی داشت
  • (ویدئو) خشم نماینده اسرائیل در سازمان ملل برای اعتراضات سراسری دانشجو‌یان
  • پاسکاری ساخت سیل بند منجر به ورود سیلاب به داخل شهر سبزوار شد