Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@19:39:02 GMT

سربندها را ببندیم با دربندها بجنگیم!!

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۷۲۵۹

خبرگزاری بسیج قزوین: سربند را می گویم که رشادت مردان از آن نشات می گرفت! سربند های یا زهرا یا حسین یا ابوالفضل یا قمر بنی هاشم و لبیک و یا مهدی ادرکنی داستان پرواز مردان سرزمین را رقم میزد.
مردانی که سربند داشتند برای رسیدن به خدا می دویدند،می جنگیدند،زخم می خوردند و رنج می بردند! غم پروازهای عاشقانه را می خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دعای کمیل زمزمه می کردند و کانال کمیل را به یادگار می گذاشتند! سربند می بستند تا کانال را رها نکنند،بسترشان خاک بود و بالش آنان کوله ای پر از شجاعت و مردانگی! سربند یا حسین غریبانه بسته می شود تا عده ای رذیلانه چپاول کنند و حرمت شکنی کنند!
کم کم ورق برگشت و روزگار برای مردان چیز دیگری رقم زد، کانال های کمیل فیلتر شدند و دشمن وارد خانه ها شد و با کانال های نامرئی در فکر و قلب فرزندانمان نشست. برایشان دربند ساختند تا پسرو دختر همدیگر را بیازمایند! دربند می روند تا در را ببندند و هیچ کس نداند چه اتفاقی می افتد! دربند را علم کردند تا شیطان به میان مردم نفوذ کند و طایفه اجنه روح خبیث خود را غالب کند، سلیمانی دیگر نیاز است تا بشکند حصار دربند و دیوارهای ندبه را! سربند ها را ببندیم و با دربند ها بجنگیم!
امروز دشمن در دربند هاست، درب ها را می بندند، درب تولید و درب اشتغال و درب توسعه و پیشرفت! هرجا دری باشد می بندند! سربند را ببندیم وبا دربند مبارزه جانانه کنیم که دشمن در این دربندها لانه کرده است.
وقتی دربند آزاد است می شود اختلاس، طایفه دولت در سایه اما سربند که بسته شد می شود کربلا و شهید حججی !

1002/ت30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۷۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابی جام جهانی ووشو| ایران به طلای دوئلین تالو مردان رسید

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقابت‌های انتخابی جام جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح دیروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در پیکارهای دوئلین تالو مردان (اجرای دو نفره) تیم کشورمان با ترکیب مصطفی حسن‌زاده و حسین قبله‌نما موفق شد به مدال طلا دست یابد و قهرمان شود.

تیم‌های اوکراین و نپال به ترتیب در این فرم دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخابی جام جهانی ووشو| ایران به طلای دوئلین تالو مردان رسید
  • طلای دوئلین تالو مردان‌ به ایران رسید
  • ماجرای طعم شیرین آخرین دعای کمیل شهید زین الدین
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • باورهای توحیدی امیرمؤمنان(ع) در دعای کمیل
  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • فیلمی ناب از بازار تهران در حدود ۱۲۰ سال قبل / لباس پوشین مردان و زنان تهرانی جالب است (فیلم)
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در بی.‌آرتی + فیلم