Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ یوسف صفی پور جانشین معاون تبلیغات و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی روز سه شنبه در حاشیه تمرین مشترک هوایی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این دومین رژه مشترک هوایی 2 نیرو خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: 9 فروند هواپیمای اف 4 ، 4 فروند میراژ، 6 بروند سوخو22، 4 فروند توکانو، 3 فروند یاک12، 3 فروند بالگرد شنوک، 2 فروند بالگرد 212 در این رزمایش مشترک شرکت می کنند.

جانشین معاون تبلیغات و روابط عمومی نهاجا اضافه کرد: این مراسم علاوه بر نمایش قدرت، پیام صلح و دوستی برای کشورهای دوست و همسایه است و اگر دشمنان و استکبار چشم داشتی به مرز و بوم ایران اسلامی داشته باشند در کسری از ثانیه پاسخ کوبنده دریافت خواهند کرد.

دومین رژه هوایی به محوریت ارتش، 31 شهریور به منظور نمایش اقتدار نیروهای مسلح، صیانت از آسمان جمهوری اسلامی و بزرگداشت هفته دفاع مقدس انجام می شود.

انتهای پیام/ب

رژه مشترک هوایی ارتش و سپاه در آب های خلیج فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۷۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس برگزار می‌شود

حسین افشار با اشاره به پیشینه تاریخی خلیج فارس گفت : تاریخ گواه بر سکونت قوم پارس حدود ۷۰۰ سال پیش از میلاد در کنار خلیج فارس است .

او افزود: خلیج فارس با تمدن ایرانیان گره خورده و در طول تاریخ با نام‌هایی از جمله خلیج فارس ، بحرفارسی و پرشین گلف در دنیا شناخته شده است .

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان ادامه داد: در دوران دفاع مقدس نیز شهدای بزرگواری را تقدیم اسلام و انقلاب کردیم یاد آنها را گرامی می داریم .

آقای افشار گفت : کنگره شعر خلیج فارس برای ششمین بار بصورت سراسری بر روی اسکله صیادی بحرکان بندر هندیجان واقع در خلیج نیلگون فارس ۸ صبح روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با سالروز ملی خلیج فارس با حضور مسئولین استانی و کشوری برگزار خواهد شد .

او  از تلاش‌های امام جمعه و فرماندار شهرستان در جهت پیگری امور این کنگره تقدیر و تشکر کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • نیروی دریایی سپاه تمام تحرکات در خلیج‌ فارس را رصد می‌کند
  • نیرو‌های مسلح در قضایای اخیر چهره خوبی از اقتدار خود به نمایش گذاشتند/ لزوم مواجهه با دشمن با تکیه بر نوآوری و ابتکار
  • پیام دریادار سیاری به فرمانده کل سپاه+ جزئیات
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس برگزار می‌شود