Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیخی گفت:انتصاب سیف در سمت مشاور پولی و بانکی ریاست جمهوری بسیار غلط است و در واقع پشت پا زدن و بی ادبی کردن به خواسته های مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالمجید شیخی کارشناس مسائل اقتصادی کشور در گفتگو با راه آرمان با اشاره به انتصاب رئیس بانک مرکزی اسبق در سمت مشاور امور پولی و بانکی رئیس جمهوری گفت: انتصاب سیف در این سمت بسیار غلط است و در واقع پشت پا زدن و بی ادبی کردن به خواسته های مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه این انتصاب سیاسی کاری است، عنوان کرد: در واقع این کار را به منظور حفظ آبروی از دست رفته خودشان انجام داده اند.

این کارشناس مسائل اقتصادی کشور ابراز کرد: پست های سیاسی فراوانی در این دولت وجود دارد که هیچ شایستگی در افراد دیده نمی شود.

شیخی در پایان با اشاره به مطلب فوق خاطر نشان کرد: هیچ شایستگی در افراد مشاهده نمی شود و این عدم شایستگی را در عملکردشان نیز دیده می شود؛ آنان از عملکردشان هیچ  زمان دم نمی زنند چرا که می دانند که چه اقداماتی انجام داده اند که آن سرش نا پیداست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۷۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۷۸ موقوفه در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،حجت الاسلام محمد کاروند با اعلام این مطلب افزود: بیشترین این تعداد مربوط به شهرستان سقز با ۳۱ مورد بود.
وی یادآور شد: امسال نیز دو وقف جدید در سطح استان به ثبت رسیده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان، اظهار کرد: این موقوفه‌ها شامل یک دانگ مغازه واقع در چهارراه اصلی مریوان و دومی یک باب مغازه با حق سرقفلی واقع در در همین شهر به مساحت هفت متر مربع است.
در استان کردستان ۲ هزارو ۵۲۹ موقوفه وجود دارد که از این تعداد، ۲ هزار و ۴۰۲ مورد وقف متصرفی و ۱۲۷ مورد دیگر نیز موقوفه غیرمتصرفی است.

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: سخت بود چون همه حواس‌ها به بایرن است
  • حماس: از خواسته‌های سه گانه خود کوتاه نخواهیم آمد
  • ثبت ۷۸ موقوفه در کردستان
  • انتصاب‌های جدید در ارتش رژیم صهیونیستی جنجال‌ساز شد
  • اولین انتصاب در استقلال؛ حجازی برگشت!
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • ارتقای نظام شایستگی در بخش عمومی ومهار تورم در مجلس موردتوجه باشد
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد