Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@14:26:16 GMT

نخستين دوره ليگ هاكی در قم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۷۴۹۰

نخستين دوره ليگ هاكی در قم برگزار شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم: حمید جلیلی رئیس هیأت هاکی استان قم اظهار کرد: با بررسی‌های مختلف به این نتیجه رسیدیم که هاکی قم ظرفیت‌های بسیار زیادی برای مطرح شدن و درخشیدن در سطح کشور دارد، به همین منظور باید راه‌کارهایی عملی شدن این توانمندی را اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: برگزاری منظم مسابقات استانی در قالب رقابت‌های لیگ و قهرمانی استان، تورنمنت‌های مختلف به مناسبت‌های ملی و مذهبی و اعزام به رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور از جمله اقداماتی است که هیأت هاکی به منظور تحول و توسعه این رشته در نظر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت هاکی استان قم در ادامه به برگزاری مسابقات لیگ هاکی پسران و بانوان باشگاه‌های قم اشاره و بیان کرد: امسال برای نخستین‌بار برنامه‌ریزی مسابقات لیگ بتل اینلاین هاکی استان قم انجام شد و این رقابت‌ها را با حضور تیم‌های باشگاهی هاکی قم برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها به میزبانی آکادمی اسکیت پرشین قم، عنوان کرد: این لیگ از نظر کمی و کیفی در سطح قابل قبولی برگزاری می‌شود و تا پایان هفته دوم سارا خداجویان با کسب هفت امتیاز در صدر جدول رده‌بندی جای گرفته و دیگر تیم‌ها با فاصله اندک در مکان‌های بعدی قرار دارند.

جلیلی با اشاره به رده‌بندی این لیگ‌ها، یاد آور شد: در لیگ بانوان هاکی قم سارا خداجویان با کسب هفت امتیاز صدرنشین شد، بهار کریمی با کسب 6 امتیاز رده دوم را در اختیار گرفت و فاطمه آقایی همراه با هدیه آقایی هر دو با کسب امتیاز مشابه پنج در رده سوم مشترک جای گرفتند.

وی به برترین‌های رده نوجوانان بخش مردان نیز اشاره و اظهار کرد: رتبه نخست با کسب 6 امتیاز به امیرعلی سپهری رسید، امیر رسول آقاجانی با کسب پنج امتیاز در مکان دوم به کار خود پایان داد و علی سبط‌‌ نبی در کنار سبحان خدایاری با کسب چهار امتیاز مشترکا سوم شدند.

انتهای پیام/ت

سارا خداجویان صدر نشین لیگ بانوان هاکی قم شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزشی هاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی چمنی کشورمان در شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار میشود. در این اردو که از تاریخ ۱۰ لغایت ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار میشود ، بازیکنان تمرینات خود را زیر نظر سرمربی مسعود بهلولی جهت آمادگی برای مسابقات آسیایی هاکی چمنی سنگاپور کسب سهمیه جام جهانی انجام خواهند داد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901532

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد