Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@04:57:46 GMT

راه خروج کشور از معضلات اقتصادی، تکیه بر توان داخلی

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۷۵۳۱

راه خروج کشور از معضلات اقتصادی، تکیه بر توان داخلی

شماره جدید هفته نامه نسیم قزوین در مطلبی به بازتاب سخنان فرمانده سپاه صاحب الامر استان (عج) پرداخته که راه خروج کشور از معضلات اقتصادی را در تکیه بر توان داخلی دانسته است.

در این مطلب نسیم قزوین آمده است، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین تاکید کرد: مهم ترین راه خروج کشور از معضلات اقتصادی پیش رو، تکیه بر توان داخلی و تحقق اصل اقتصاد مقاومتی به عنوان کلید حل مشکلات اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار محمد شاهرخی گفت: انقلاب ما در شرایطی 40سالگی خود را پشت سر می گذارد که کشور اول منطقه است و در جهان نیز حرفی برای گفتن دارد.
وی افزود: ایران در عرصه های علمی، دفاعی، نظامی، فناوری های مختلف، تکنولوژی های روز جهان صاحب ایده و نظر است و این پیشرفت و توسعه چشمگیر همچون خاری در چشم و استخوانی در گلوی دنیای استکبار به خصوص آمریکای جنایتکار ایجاد کرده است.
هفته نامه نسیم قزوین در بخشی از شماره جدید خود به واکنش حجت الاسلام مجید تلخابی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری به شایعه پراکنی خبرگزاری خبر آنلاین و روزنامه های شرق و شهروند درباره زائران عراقی پرداخته است.
در این مطلب، نسیم قزوین با نقل قول از صفحه اینستاگرامی حجت الاسلام تلخابی نوشته است، دشمنان انقلاب امروز تمام نقاط قوت و ضعف کشور را پیدا کرده اند و در صدد شایعه پراکنی و ایجاد اختلاف و ضربه زدن به اتحاد دو کشور مسلمان و شیعه است.
وی با بیان اینکه دشمن، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را بر نمی تابد، افزود: دشمنان به دنبال از بین بردن نقاط قوت و اقتدار ایران اسلامی و ملت هستند.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه ماه محرم و راهپیمایی عظیم اربعین حسینی قرار داریم، دشمن و برخی از همپیمانانش در داخل کشور در صدد ضربه به این حرکت و همدلی بزرگ میان مسلمانان به ویژه شیعیان هستند و از هر راهی برای تفرقه، شایعه سازی می کنند.
این نشریه همچنین در شماره جدید گفت و گویی اختصاصی با حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی داشته و در خصوص مسایل مختلف چون انتخابات مجلس، علت رای نیاوردن وی در انتخابات مجلس و عملکرد استاندار و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین به سوالات نسیم قزوین پاسخ داده است.
ماجرای تعریف رهبر معظم انقلاب از کتاب یادت باشد اثر یک نویسنده قزوینی نیز از دیگر مطالبی است که نسیم قزوین به آن پرداخته است.
در بخش دیگری از نشریه نسیم قزوین به مساله تخلفات پرونده هفت سنگان و انتظار برای تعیین تکلیف این پرونده از سوی دادگستری پرداخته شده است.
هفته نامه نسیم قزوین به مدیرمسئولی حسن رجبی منتشر می شود.
7388*3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي ديگر رسانه ها نشريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۷۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صباغ پیش از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین اظهار کرد: امروز از منتهاالیه شهر قزوین تا جنوبی ترین بخش شهر از طریق کمربندی در دسترس است.

وی افزود: در امتداد همین کمربندی به زودی کار ساخت دو تقاطع غیرهمسطح و کم نظیر در میدان دفاع مقدس و تقاطع اقبالیه کمربندی نسیم شمال آغاز می‌شود، اضافه کرد: این دو پروژه نیز باید ظرف مدت دو سال به بهره برداری برسد.

شهردار قزوین با بیان اینکه باید قدر داشته‌های خود را دانسته و از آن به عنوان سرمایه استفاده کنیم، گفت: همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است.

وی تاکید کرد: این پروژه مرمت نسیم شمال با همراهی مدیران و همدلی آنها به خوبی اجرا شد، تاکید کرد: عرض این کمربندی بدون حتی قطع یک درخت به ۱۴ متر افزایش پیدا کرد که در نوع خود و بنا به محدودیت‌های باغستان بی نظیر است.

شهردار قزوین بیان کرد: باید قدر این همدلی و همراهی مسؤولین را بدانیم و بدون توقف با دغدغه‌ای که وجود دارد به سمت توسعه شهر قزوین حرکت کنیم.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم کلنگ ساخت میدان میوه و تره بار و همچنین ایستگاه آتش نشانی بازار قزوین به زودی به زمین بخورد تا گام بزرگی برای حل مشکل بخش عمده‌ای شهروندان و کسبه شهر برداشته شود.

کد خبر 6097146

دیگر خبرها

  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم
  • نصب تابلو‌ها و علائم ترافیکی در کمربندی نسیم شمال 
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • دفاع دانشجویان از مردم فلسطین نشان‌ می‌دهد حرف حق جای خود را باز می‌کند
  • عملیات وعده صادق نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است