Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:09:52 GMT

ضرورت رعایت اخلاق و منطق در برخورد پلیس با شهروندان

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۷۵۴۹

ضرورت رعایت اخلاق و منطق در برخورد پلیس با شهروندان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری افزود: از نظر ما ارزشمندترین سرمایه نیروی انتظامی، کارکنان متعهد و شجاع و از جان گذشته ای هستند که آگاهانه و مسئولانه به این نیرو پیوسته اند و برای حفظ و ارتقاء نظم و امنیت و دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی هر سختی و مرارتی را به جان خریده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی که در جمع شماری از افسران و درجه داران این نیرو سخن می گفت ضمن اشاره تلویحی به هتک حرمت یکی از مأموران پلیس راه استان فارس توسط فرد معلوم الحالی، اضافه کرد: من به عنوان فرمانده نیروی انتظامی لازم می دانم با جدیت و قاطعیت اعلام کنم که نیروی انتظامی مظهر اقتدار و حاکمیت  مقدس جمهوری اسلامی است و کارکنان آن در همه رسته های صفی و ستادی و پلیس های تخصصی از راهور و پیشگیری گرفته تا آگاهی و مرزبانی و دیگر پلیس ها، مدافعان صدیق و مجاهدان مسئول این کشور هستند و لاجرم هر فرد یا گروهی، آگاهانه یا حتی ناآگاهانه در برابر این حامیان و مدافعان ملک و ملت قد علم کند؛ بلادرنگ و بدون اغماض قامت دروغین او را درهم خواهیم شکست.

سردار اشتری در بخشی دیگر از سخنان خود بیان کرد: همانگونه که پیش تر، مکرر در مکرر تأکید نموده ام، همه ما افتخارمان خدمتگزاری شهروندان فهیم و قانون مدار جامعه است و برابر آموزه های دینی و در اطاعت از فرمانده معظم کل قوا، موظف و مکلفیم با قاطبه شهروندان با مهربانی، عطوفت و رأفت دینی رفتار کنیم و از هر کوشش و تلاشی برای برآوردن خواسته های منطقی و قانونی آنان فروگذار نکنیم و در برخورد با آنان هرگز از دایره اخلاق و منطق پا فراتر ننهیم، اما تأکید می کنم که در برابر هنجارگریزان  به ویژه در برابر آنانی که اقتدار پلیس را هدف می گیرند، باید با صلابت، اقتدار و شجاعت برخورد کرد و بدانیم که اقتدار ناجا، اقتدار نظام است و لاجرم هر که بخواهد اقتدار نظام را فرو شکند باید قامتش فرو شکسته شود.

فرمانده ناجا در پایان بار دیگر از همراهی و همکاری مردمان خوب کشورمان با پلیس خودشان تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 4406471

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس سردار حسین اشتری نیروی انتظامی شورای شهر تهران شهرداری تهران نیروی انتظامی وزارت آموزش و پرورش ترافیک ماه محرم پلیس راهور سازمان محیط زیست محسن هاشمی شهر تهران سرهنگ نادر رحمانی سازمان بیمه سلامت سازمان حج و زیارت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اهمیت سلام کردن در دین مبین اسلام از مهم ترین موارد مورد تاکید خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان پیرانشهر بود.

ماموستا هاشم آبادی گفت: توجه به روایات مختلف از پیامبر گرامی اسلام نشان میدهد که سلام کردن از کلمات مهم و از صفات انسان مومن و ملائکه و شخصیت های کامل اسلامی است که خیر و رحمت و برکت خدا رابه دنبال دارد.

خطیب جمعه شهرستان پیرانشهر اظهار داشت: سلام کردن محبت و سادگی را به دنبال دارد و هدیه ای بزرگ از جانب انسان مومن به یکدیگر است.

ماموستا هاشم آبادی همچنین در ادامه موضوع سلام کردن اظهار داشت: سلام نکردن چندین مفهوم را به دنبال دارد که از جمله صفات ناشایست انسان بخیل و متکبر است که کم ارزشی طرف مقابل میباشد.

ماموستا هاشم آبادی توجه و اهمیت به این موضوع را مهم دانست و گفت: لازم است سلام کردن در جامعه عادی و امری ضروری باشد.

ایمان و شهادت،طاعت و عبادت و محبت به یکدیگر از دیگر موارد مورد اشاره ماموستا هاشم آبادی درخطبه های امروز بود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • اظهارات سردار رادان درباره چرایی طرح حجاب: چشم مردم به بی‌حیایی عادت کند، غیرت گرفته می‌شود