Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@05:51:53 GMT

مجوز ۳۰ ایستگاه صلواتی در بجستان صادر شده است

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۷۶۸۱

مجوز ۳۰ ایستگاه صلواتی در بجستان صادر شده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام شکاری صبح سه شنبه اظهار کرد: با توجه به حجم بالای درخواست جوانان مبنی بر برپایی ایستگاه های صلواتی در سطح شهر و روستاها، مجوز جهت ایجاد ۳۰ ایستگاه صلواتی توسط شورای هیئات مذهبی این شهرستان صادر شد.

وی افزود: جهت دریافت مجوز ایستگاه صلواتی می بایست مجوزهای مقدماتی را از شهرداری، فرماندهی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکاری در ادامه گفت: ایستگاه های صلواتی علاوه برداشتن مجوز می بایست الزاماتی را از قبیل عدم ایجاد ترافیک، داشتن کارت شناسایی، فضاسازی مناسب ایستگاه صلواتی، عدم آلودگی صوتی، عدم تجمع جلو ایستگاه ها را رعایت کنند.

شکاری افزود: مجوز صدور ایستگاه های صلواتی در مراکز بخش ها و روستاه ها توسط بخشداری، شهرداری وشوراهای اسلامی انجام می‌شود.

کد خبر 4406444

منبع: مهر

کلیدواژه: بجستان خراسان رضوی مشهد ماه محرم کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر مشهد گرگان شهرکرد شیراز بیرجند مجلس شورای اسلامی مراسم عزاداری خرم آباد احتکار خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۷۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد

کیفرخواست رشوه گیری و پولشویی بخشدار سابق و سرپرست اداره صمت یکی از شهرستان‌های استان یزد صادر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از دادستانی استان یزد، کیفر خواست بخشدار سابق و سرپرست اداره صمت یکی از شهرستان‌های استان درباره ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ۳ عدد سکه بهار آزادی به عنوان رشوه و بیش از ۱۳ میلیارد ریال پول شویی صادر شد.

حسب گزارش واصله مبنی بر وقوع جرایمی از جمله ارتشا و پول شویی، دستور قضائی صادر و موضوع جهت بررسی تخصصی به اداره کل اطلاعات استان یزد ارسال شد و در نهایت پس از دستگیری و بازداشت متهمین و تکمیل تحقیقات، در خصوص بخشدار سابق و سرپرست اداره صمت شهرستان و همدستان آنها، به اتهامات ارتشاء، تحصیل مال از طریق نامشروع و پول شویی، کیفرخواست صادر و متعاقب آن دستور تعلیق کارمندان مربوطه نیز صادر شد.

متهمین برای دریافت سهام یک معدن به عنوان رشوه، ابتدا اقدام به انتقال سهام به شرکتی خصوصی کرده و سپس اعضای شرکت مذکور را تغییر داده‌اند.

پس از آن از طریق واسطه، سهامدار این معدن شده‌اند و بدین شیوه مرتکب بزه پول شویی شده‌اند.

شناسایی و برخورد با این گروه با شکایت سازمان صمت یزد آغاز شد.

با ارسال پرونده به دادگاه کیفری دو یزد، نماینده دادستان یزد در محاکم بدوی و تجدید نظر به عنوان مدعی العموم پیگیر احیای حقوق از دست رفته مردم با اقداماتی از جمله ضبط اموال (سهام) موجود می‌باشد.

کد خبر 747868

دیگر خبرها

  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد
  • ناگفته‌هایی از مزایده زباله در ایران / پول‌سازی ۱۰ میلیارد دلاری آشغال‌ها در سال
  • صادرات محصولات کشاورزی مراغه به ۲۰ کشور جهان
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل