Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر کردلو در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان در مورد تأمین امنیت مراسم عزاداری محرم اظهار کرد: خوشبختانه با مشارکت خوب مردم عزادار زنجان و هیئات مذهبی، مشکلی در زمینه تامین امنیت مراسم عزاداری اباعبدالله‌الحسین (ع) نداریم.
وی به جلسات متعدد با هیئت امنای هیئات عزاداری و نیز ارتباط با سازمان‌های مختلف و اعضای شورای تامین اشاره کرد و گفت: تا این لحظه هیچ‌ مشکل خاصی در این زمینه شاهد نبودیم و این روال تا پایان این ماه عزیز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با یادآوری اینکه مردم عزادار استان زنجان در کنار امنیت، نظم و آرامش مشغول عزاداری هستند، تصریح کرد: در این ایام به‌ویژه هشتم و یازدهم محرم از توان و ظرفیت کل کارکنان فرماندهی انتظامی استان استفاده و با تمهیداتی که انجام دادیم، نظم و امنیت این روزها تامین خواهد شد.
کردلو با اشاره به اینکه عزاداری مردم زنجان به الگوی جهانی تبدیل شده است، بیان کرد: این عزاداری‌ها بدون هیچ‌گونه انحراف و حاشیه‌ای برگزار می‌شود.
این مسئول ادامه داد: در این خصوص قبل از آغاز ایام محرم، برنامه‌ریزی‌های لازم اتخاذ و از هیئات مذهبی درخواست همکاری در این زمینه صورت گرفته است که خوشبختانه همین مسئله باعث شده تا موردی در این خصوص مشاهده نشود.
وی به عزاداران حسینی توصیه کرد: عزاداران حسینی باید بدانند که برخی کارها و اقدامات عملی است که مراجع عظام، تقلید و رهبری معظم انقلاب، این اقدام را حرام دانسته‌اند و نباید اقدام به چنین کاری کنند؛ چرا که این کار باعث وهن اسلام می‌شود و دشمنان اسلام هدف‌شان این است که اسلام و شیعه را تحریف کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان عزاداری امنیت نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۷۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه روز ارتش در زنجان

دریافت 12 MB کد خبر 6080814

دیگر خبرها

  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • مراسم رژه روز ارتش در زنجان
  • فرهنگ ایثار و شهادت داشته اصلی نیروهای مسلح ایران است
  • رژه اقتدار نیروهای مسلح در زنجان
  • گزارش تسنیم از نمایش اقتدار ارتش در کردستان + فیلم
  • آماده باش کامل نیروهای مسلح ایران در برابر اسرائیل از زبان فرمانده کل ارتش
  • تصاویری از مراسم رژه نیروهای مسلح در سراسر کشور | از رژه تیپ زرهیِ ارتش در زنجان تا رژه نیروی دریایی ارتش در ساری | ببینید
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز
  • برگزاری مراسم تکیه‌خوانی و عَلَم‌کشی در شمیران
  • دعوت آیت الله مکارم‌ شیرازی از مردم برای حمایت همه جانبه از نیروهای نظامی