Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کمیته فوتسال با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال گفت: ایران می‌تواند در جهان هم برترین باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال به همراه کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور در مرکز ملی فوتبال، در تمرین ملی پوشان فوتسال حضور یافته و دقایقی با بازیکنان و کادر فنی به گفت‌وگو پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تمرین محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال گزارشی از روند برنامه‌های اردویی و بازی‌های دوستانه این تیم را به نایب رئیس اول و سرپرست کمیته فوتسال ارائه کرد و مهدی جاوید به نمایندگی از بازیکنان فوتسال نکاتی را درباره وضعیت اردو مطرح کرد.

علی کفاشیان، در دیدار با بازیکنان تصریح کرد: به جامعه فوتسال به خاطر حضور شما که برترین‌ها هستید تبریک می‌گویم. در طول سال‌های مدیریتم در ورزش، معتقدم فوتسال یکی از بهترین تیم‌ها و بازیکنان را دارد و ما قدردان شما بازیکنان و کادر فنی پر تلاش هستیم. باید در حد توانمان از زحمات شما قدرشناسی کنیم و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به مشکلات موجود تمام سعی‌مان این است که برنامه‌های فوتسال و دیدارهای تدارکاتی را پیش ببریم تا کادر فنی به اهداف خود برای حضور موفق در رقابت‌های مهم جهانی برسد و بازیکنان آمادگی لازم را داشته باشند.

سرپرست کمیته فوتسال گفت: سعی ما بر این است که لیگ را به بهترین شکل ممکن پیش ببریم. حضور فعال شما در لیگ و بعد از آن در تیم ملی باعث می‌شود تا فوتسال پویایی داشته باشیم. در سطح آسیا فوتسال در اختیار ما است. در سطح جهان هم سوم هستیم و باید بهتر از این باشیم. فوتسال ما جایگاه این را دارد که در جهان نیز برترین باشد که این برترین بودن با تلاش‌های مستمر شما بازیکنان رخ خواهد داد. در واقع موفقیت فوتسال مرهون تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی است. حضورم در جمع شما به این دلیل است از زحمات‌تان تقدیر و تشکر کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کفاشیان تیم ملی فوتسال سرپرست کمیته فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۷۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان

به گزارش ورزش سه، در دقایق پایانی دیدار ایران مقابل کویت وقتی داور خطا روی سالار آقاپور را پنالتی اعلام کرد، چند نفر از بازیکنان که در تمرینات بهترین عملکرد را از خود نشان داده بودند، شانس بالایی برای زدن ضربه و ثبت نام خود در لیست گلزنان جام ملت‌های تایلند 2024 داشتند اما کاپیتان اصغر حسن‌زاده توپ را در اختیار سعید احمدعباسی قرار داد تا شانس او را برای کسب عنوان آقای گل مسابقات بالا ببرد.

سعید احمدعباسی که روی نیمکت قرار داشت وارد زمین شد و با ضربه‌ای سهمگین گل چهارم ایران و گل ششم خود را در مسابقات به ثبت رساند و دوباره به نیمکت برگشت.

این حرکت حرفه‌ای اصغر حسن‌زاده که خود چهار بار به عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب شده مورد تحسین سرمربی قرار گرفت و او در رختکن از بازیکنان خواست به افتخار کاپیتان باتجربه تیم یک دقیقه دست بزنند.

دیگر خبرها

  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • عکس| آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی
  • (عکس) آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی
  • آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی (عکس)
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • «وحید شمسایی» در حال حاضر بهترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال است
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند