Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدیان گفت: ایستگاه متروی شاهد- باقرشهر و خط فرودگاه امام خمینی (ره) همزمان با برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح پذیرش مسافر ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محسن محمدیان مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره)، اظهار کرد: قطارهای مترو در روز شنبه (31 شهریورماه)، از ابتدای صبح تا پایان مراسم در ایستگاه شاهد – باقر شهر (واقع در خط یک) توقف نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: همچنین خط فرودگاه امام خمینی(ره) نیز از ساعت 16 روز جمعه 30 شهریور ماه تا پایان مراسم در روز 31 شهریور پذیرش مسافر ندارد.   محمدیان گفت:  پس از پایان مراسم حرکت قطارها و پذیرش مسافر به صورت عادی و بر اساس برنامه زمان‌بندی انجام می‌شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار نیروهای صهیونیست در قدس همزمان با شنبه مقدس مسیحیان

همزمان با شنبه مقدس مسیحیان(شنبه نور) نیروهای صهیونیست در خیابان‌های قدس اشغالی مستقر شدند.

به گزارش ایسنا، نیروهای صهیونیست همزمان با شنبه مقدس مسیحیان (شنبه نور) در خیابان‌های قدس اشغالی مستقر شدند.

به گزارش النشره، نیروهای این رژیم موانع آهنی را در اطراف کلیسای القیامه(کلیسای مقبره مقدس) نصب کردند.

در این راستا عطاالله حنا، اسقف اعظم کلیسای روم ارتدوکس در قدس اشغالی گفت: مسیحیان شهرهای مختلف فلسطین نمی‌توانند وارد کلیسای القیامه شوند و حضور محدود به مسیحیان قدس و حومه آن می‌شود. موانعی که اسرائیل در اطراف کلیسا ایجاد کرده مانع ورود آن‌ها می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم
  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند
  • استقرار نیروهای صهیونیست در قدس همزمان با شنبه مقدس مسیحیان
  • عزاداری مهاجرین افغانستانی همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • پیش‌ بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری
  • پیش‌بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری | شهر هوشمند چگونه شهری است؟
  • ◄ خط 4 متروی مشهد به شهرک مهرگان نمی رسد؟
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود