Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بانک قرض الحسنه رسالت و خانه سرباز صلح ايران با تشکيل کانون همياري توسعه صلح تفاهم نامه همکاري امضا کردند.
به گزارش خبرگزاري آريا، اين تفاهم نامه در راستاي احيا و توسعه سنت الهي و پسنديده قرض الحسنه و به منظور ارائه تسهيلات قرض الحسنه به اعضاي خانه سرباز صلح ايران با حضور محمدحسين حسين زاده مديرعامل و معاونين بانک و امير سرتيپ خلبان حبيب اله بقايي و امير سرتيپ دکتر احمد دادبين اعضاي هيات مديره خانه سرباز صلح ايران منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس اين گزارش موضوع تفاهم نامه، افتتاح حساب توسط کانون نزد بانک و ارائه خدمات بانکي از جمله اعطاي تسهيلات قرض الحسنه به افراد معرفي شده از طرف کانون و براساس مفاد تفاهم نامه و ضوابط و مقررات بانک است.
همچنين مقرر شد کانون همياري توسعه صلح ايجاد و سربازان دوران دفاع مقدس و صلح گستران داوطلب با عضويت در کانون، موفق به دريافت صلح کارت شده و از مزاياي آن بهره مند شوند. گروه ايثار يکي از 1+19گروه بانکداري اجتماعي بانک قرض الحسنه رسالت است که به جامعه هدف خود خدمات قرض الحسنه‌اي ارائه مي‌کند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه گفت: در خصوص انعقاد تفاهم نامه با پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، تعداد ۶ پایان نامه شامل ۵ پایان نامه کارشناسی ارشد و یک رساله دکتری مورد حمایت قرار گرفت.


ابوالفضل اکبرپور افزود: براساس این تفاهم نامه، مبلغ مورد حمایت از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد ۲۴۰ میلیون ریال و رساله‌های دکتری ۷۲۰ میلیون ریال است.


در سال گذشته نیز تعداد ۵ پایان نامه‌ی این دانشگاه، مورد حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران قرار گرفته بود.

دیگر خبرها

  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند