Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:04:26 GMT

علت حادثه تصادف در اتوبان کاشان - نطنز مشخص نیست

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۷۹۹۵

علت حادثه تصادف در اتوبان کاشان - نطنز مشخص نیست

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین پور قیصری صبح سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: حادثه تصادف اتوبوس تهران- کرمان  ساعت ۲۳:۱۵ شامگاه دوشنبه یک تانکر سوخت گازوئیل با اتوبوس مسافربری برخورد داشته که متاسفانه به دنبال آن ۱۹ نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: این حادثه به دنبال برخورد خودروی حامل سوختی که از اراک به سمت میبد در حال حرکت بوده، اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان اصفهان بیان داشت: تا کنون دلیل این حادثه مشخص نیست اما این حادثه ۱۹ کشته و ۲۶ مجروح داشته است که این مصدومان با همکاری نیروهای امدادی هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافته اند.

بیشتر  تصادفها در شب رخ می دهد

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه بیشتر این تصادفها در شب رخ می دهد، افزود: مسافران باید تا جایی که امکان دارد از مسافرت شب هنگام خودداری نمایند.

پورقیصری بیان داشت: دلیل بسیاری از تصادفات به علت خستگی و خواب آلودگی است که در این شرایط باید رانندگان اگر احساس خستگی کردند  در حاشیه امن جاده توقف داشته باشند.

وی با بیان اینکه انحراف به چپ را دومین عامل تصادفات استان اصفهان است، اضافه کرد:باید رانندگان هر دو ساعت، ۱۵ دقیقه استراحت داشته باشند.

توصیه برگزاری مراسم های عزاداری در محورهای فرعی و حسینه ها

پورقیصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) ادامه داد: توصیه می شود این مراسم ها در جاده های اصلی برگزار نشده و مراسم عزاداری محرم در محورهای فرعی، حسینیه‌ها و مساجد برگزار  شود.

وی در ادامه به طرح هوشمند همپا نیز اشاره  و ابراز داشت: از این طرح برای شناسایی نقاط حادثه خیز بهره جسته و به سه هزار و ۷۸۴ راننده خدمت رسانی کردیم.

نصب ۱۰۵ دوربین کنترل ثابت در جاده های اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان در ادامه با اشاره به نصب ۱۰۵ دوربین کنترل ثابت در جاده های اصفهان بیان داشت: همچنین ۱۱۳ دوربین دستی و ۱۱۰ دستگاه تردد شمار برای مدیریت ترافیک جاده‌های استان نصب شده است.

وی در ادامه با اشاره به کاهش حوادث جاده ای در استان اصفهان اظهار داشت: حوادث و تلفات جاده‌ای در استان اصفهان در مقایسه با سال گذشته یک درصد کاهش داشته است اما در شهریورماه سال جاری این آمار در قیاس با مدت مشابه سال پیش افزایش زیادی داشته است.

نصب ۱۰۵ دوربین کنترل ثابت در جاده های اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان در ادامه با اشاره به نصب ۱۰۵ دوربین کنترل ثابت در جاده های اصفهان بین داشت: همچنین ۱۱۳ دوربین دستی و ۱۱۰ دستگاه تردد شمار برای مدیریت ترافیک جاده‌های استان نصب شده است.

وی در ادامه با اشاره به کاهش حوادث جاده ای در استان اصفهان گفت: حوادث و تلفات جاده‌ای در استان اصفهان در مقایسه با سال گذشته یک درصد کاهش داشته است اما در شهریورماه سال جاری این آمار در قیاس با مدت مشابه سال پیش افزایش زیادی داشته است.

کد خبر 4406489

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه حادثه رانندگی سانحه تصادف ماه محرم کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر مشهد گرگان شهرکرد شیراز بیرجند مجلس شورای اسلامی مراسم عزاداری خرم آباد احتکار خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۷۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان را تشریح کرد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بارش‌های رگباری باران و تگرگ در مناطق شمال و شمال شرق استان از جمله شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نائین، اردستان و نظنز باعث فعال شدن رودخانه‌های فصلی و بروز سیلاب و رواناب در جاده‌های مواصلاتی شهری و روستایی و آب‌گرفتگی معابر و تعدادی از منازل مسکونی شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه ادامه بارش‌ها تا فردا پیش بینی شده است، توصیه می‌شود از تردد و توقف در مسیر رودخانه‌های فصلی و ابراهه‌ها خودداری و سفرهای غیرضرور در محورهای این مناطق تا رفع شرایط آب‌گرفتگی لغو شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تیم‌های امدادی در حال تخلیه آب از منازل در معرض آب‌گرفتگی هستند و عوامل راهداری و پلیس با اعمال محدودیت‌های موقت تردد در محورهای سیل گیر و کنترل ترافیک نسبت به ایمن سازی راه‌ها اقدام می‌کند.

شیشه فروش ادامه داد: تداوم بارش‌ها موجب آب‌گرفتگی در محورهای جاده‌ای ورزنه، هرند، جاده علویجه، جاده بادرود به کاشان و محورهای جاده‌ای روستاهای خنج، اردیب و عروسان شهرستان خور و بیابانک شده است و شاهد انسداد موقت جاده بادرود کاشان و کندی تردد در محورها هستیم.

وی گفت: محور جاده‌ای اصفهان - خور و محدوده گردنه زنجیرگاه به دلیل آب‌گرفتگی و نداشتن ایمنی کافی توسط پلیس راه تا اطلاع بعدی مسدود است.

کد خبر 747300

دیگر خبرها

  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند