Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@09:40:04 GMT

شرایط حضور در انتخابی گرنداسلم

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۸۰۵۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات تکواندو گرنداسلم (جایزه بزرگ) در بخش انفرادی و در چهار وزن المپیکی، ۱۸ تا ۲۵ آذر در شهر "ووشی" چین برگزار می‌شود. برهمین اساس مرحله دوم مسابقات کسب سهمیه حضور در این رقابت‌ها چهارم تا ششم آبان برگزار می‌شود، اما تیم ملی تکواندو به این مسابقات اعزام نمی‌شود و طبق اعلام قبلی فدراسیون تکواندو متقاضیان حضور در این پیکار‌ها می‌توانند به صورت شخصی تا اول مهر درخواست خود را به فدراسیون اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فدراسیون جهانی هزینه ورودی رقابت‌های انتخابی را برای هر تکواندوکار را صد دلار تعیین کرده است و سه نفر اول این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات گرنداسلم را کسب می‌کند. در این مسابقات تنها یک مدال برنز اهدا می‌شود، همچنین به مقام‌های اول تا چهارم به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷/۲۰ امتیاز در رنکینگ المپیکی و برای رتبه بندی گرنداسلم ۱۲۰، ۷۲، ۴۳/۲ و ۲۵/۹۲ تعلق می‌گیرد.
شرایطی که فدراسیون تکواندو برای حضور در مسابقات انتخابی گرنداسلم در نظر گرفته است:
-دارندگان مدال‌های طلا و نقره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان در سال ۱۳۹۶
-دارندگان مدال‌های طلا، نقره و برنز مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی، قهرمانی جهان و بازی‌های المپیک در ۲ سال اخیر
-تکواندوکاران حاضر در اردو‌های تیم ملی از سال ۱۳۹۶ تاکنون
-دارندگان مدال‌های طلا، نقره و برنز مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی (ازبکستان ۲۰۱۷)، بازی‌های کشور‌های اسلامی ۲۰۱۷ و بازی‌های داخل سالن و هنر‌های رزمی آسیا ۲۰۱۷
-تکواندوکاران دارای رنکینگ یک تا هشت لیگ برتر بزرگسالان در سال ۱۳۹۶ در هر وزن
-تکواندوکاران دارای رنکینگ یک تا پنج لیگ دسته یک بزرگسالان در سال ۱۳۹۶ در هر وزن

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تکواندو جایزه بزرگ تکواندو تکواندوکاران گرنداسلم تکواندو فدراسیون تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۸۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، کاراته‌کا‌های کرمانی در بخش کاتای مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) به دو نشان طلا، یک نقره و دو برنز دست یافتند.

این مسابقات با حضور ورزشکاران در بخش کاتا در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد و  تیم استان کرمان در بخش کاتای تیمی بزرگسالان متشکل از مهدی رضایی، مهدی شجاعی، رضا پوردهقان و به مربیگری مسعود دانشور به مقام سوم دست یافت.

دیگر تیم استان کرمان با ترکیب علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی‌فر، بهروز حسینی‌نسب به مربیگری مصطفی پور جلالی به‌صورت مشترک سوم شد.

در بخش جوانان نیز تیم استان کرمان به مربیگری عابد علمدار با حضور سبحان عوض ‌پور، محمدعلی مسلمی، امیرحسین عربی بر سکوی نخست ایستاد.

در بخش کاتای انفرادی و در رده زیر ۲۱ سال پسران، امیرحسن معین‌الدینی به مربیگری عابد علمدارزاده عنوان قهرمانی رقابت‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نوجوانان نیز یزدان قوام به مربیگری حمیدرضا طالبی‌زاده به مقام دوم دست یافت.

دیگر خبرها

  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟