Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@08:09:48 GMT

کشف بیش از ۲۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهر یاسوج

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۸۰۸۴

کشف بیش از ۲۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهر یاسوج

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مهدی انصاری در رابطه با جزئیات این کشفیات، افزود: مأموران پلیس آگاهی استان،  یک دستگاه خودرو، ۲۵ تن برنج، شش تن گردو، دو تن عدس و مقادیر زیادی سیگار و پارچه خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۲۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال را در شهر یاسوج و محور یاسوج به اصفهان کشف کردند.

انصاری با اشاره به نحوه کشف این کالاها، تصریح کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان حین گشت زنی در شهر یاسوج یک دستگاه خودروی سواری هیوندای جنسیس بدون پلاک را متوقف کردند که در بررسی های آنها مشخص شد این خودرو فاقد هرگونه اسناد مثبت گمرکی بوده و به شکل قاچاق وارد کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این خودروی قاچاق به پارکینگ منتقل و راننده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

انصاری همچنین از کشف ۲۵ تن برنج و دو تن عدس خارجی قاچاق از یک انبار در شهر یاسوج خبر داد و گفت: یک نفر در این رابطه دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شد.

انصاری خاطرنشان کرد: همچنین مأموران پلیس آگاهی استان در یک عملیات دیگر پس از هماهنگی با مرجع قضایی با انجام تور ایست و بازرسی در محور یاسوج به اصفهان از چهار دستگاه خودروی کامیون ایسوزو، شش تن گردو و مقادیر زیادی سیگار و پارچه خارجی قاچاق که به طرز ماهرانه ای در این خودروها جاسازی شده بودند را کشف کردند.

وی افزود: ارزش تقریبی این کالاهای قاچاق مکشوفه ۲۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی استان به کشفیات کالاهای قاچاق از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و گفت: در این مدت ۱۸۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد افزایش داشته است.

انصاری با بیان اینکه در این مدت در این رابطه ۳۹۰ دستگاه خودرو توقیف و ۱۱۴۳ نفر دستگیر شده اند، خاطر نشان کرد: عمده این کالاها پوشاک، لوازم یدکی، مواد غذایی، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، تجهیزات رایانه ای، کالای دخانی و پارچه بوده است.

کد خبر 4406178

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی انصاری نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ماه محرم کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر مشهد گرگان شهرکرد شیراز بیرجند مجلس شورای اسلامی مراسم عزاداری خرم آباد احتکار خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از کشف مقادیر چشم گیری کالای قاچاق در نوار مرزی این استان خبر داد و افزود: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.

سردار محمد احمدی اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی