Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@06:05:04 GMT

عضو شورای شهر بناب دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۸۱۲۲

عضو شورای شهر بناب دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس شورای اسلامی شهر بناب صبح امروز سه شنبه در گفتگویی با خبرنگاران ضمن تأیید خبر دستگیری یک عضو این شورا اظهار کرد: دستگیری عضو شورای پنجم شهر بناب در ارتباط با پرونده مالی شهرداری بناب در سال ۱۳۹۵ است و هیچ ارتباطی به دوره جدید شورا ندارد.

محمدباقر ولایی افزود: با صحبت هایی که با مسئولان امر صورت گرفته است، پرونده شهرداری بناب مراحل آخر خود را طی می کند و قرار است بزودی این پرونده تکمیل و در نهایت بسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر بناب همچنین اظهار امیدواری کرد با رسیدگی به این پرونده آرامش و ثبات به شهرداری بناب برگردد.

تصویب افزایش۱۵درصدی نرخ کرایه تاکسی و سرویس مدارس در سال ۹۷

رئیس شورای اسلامی شهر بناب همچنین گفت: شورای شهر بناب طرح افزایش ۱۵ درصدی نرخ کرایه انواع تاکسی و همچنین سرویس مدارس بناب را در سال ۱۳۹۷ تصویب کرد.

ولایی افزود: به دنبال این مصوبه قرار است ۱۱ درصد این افزایش در اختیار رانندگان و ۴ درصد نیز در اختیار مدارس قرار گیرد.

وی سپس با رد درخواست واگذاری سرویس مدارس به شرکت خصوصی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر واگذاری سرویس مدارس به شرکت خصوصی را رد کرده و قرار است رانندگان مستقیم با مدیران مدارس و اولیای دانش آموزان قرارداد ببندند و شورای شهر واگذاری این امور به شرکت را رد می کند.

رئیس شورای اسلامی شهر بناب در عین حال تأکید کرد: سازمان تاکسیرانی شهرستان موظف به همکاری بر اساس مصوبه شورای شهر بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص با عاملان آن طبق مقررات رفتار و برخورد خواهد شد.

کد خبر 4406502

منبع: مهر

کلیدواژه: بناب شورای شهر فساد مالی ماه محرم کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر مشهد گرگان شهرکرد شیراز بیرجند مجلس شورای اسلامی مراسم عزاداری خرم آباد احتکار خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۸۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی خانی گفت: با پیگیری‌های معمول و با مصوبه کمیته حقوقی و قضایی شورای راهبری دادرسی الکترونیک قوه قضاییه، عنوان اتهامی اقدام تروریستی به عناوین مجرمانه سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی اضافه شد.

دبیر شورای عالی پیشگیری و مقابله با جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم ادامه داد: این اقدام در راستای تصریح و تسهیل دسته بندی اطلاعات پرونده‌های مرتبط با اقدامات تروریستی و تامین مالی تروریسم و به تبع آن سهولت مدیریت پرونده‌های مربوط صورت پذیرفته است.

کد خبر 6093602 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب
  • اوباش تحت تعقیب در صفادشت شناسایی و در «خوشنام» ملارد دستگیر شد
  • رئیس شورای اسلامی شهر سمنان : اداره کل زندان‌ها از حساب شهرداری ۹۰۰ میلیون برداشت با آنکه به شهرداری بدهکار است
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • امانی، عضو شورای شهر: ۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد
  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب