Web Analytics Made Easy - Statcounter

خودروسازی فولکس واگن امیدوار است فروش تعداد 10 میلیون خودروی برقی خود را با فروش 150 هزار دستگاه تا سال 2020 در مرحله اول عملی کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، شرکت خودروسازی فولکس واگن امید زیادی به پلت‌فرم خودروهای برقی خود بسته است.

گروه خودروسازی فولکس واگن (VW Auto Group) قصد دارد 10 میلیون خودروی برقی (EV) را بر اساس ماتریس الکتریکی ماژولار (MEB) خود در تمام برندهای خود به فروش برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت امیدوار است تا سال 2020، تعداد 150 هزار دستگاه خودروی برقی به فروش برساند که 100 هزار دستگاه آن از مدل‌های تولید شده در آلمان خواهد بود.

پلت‌فرم MEB به طور خاص برای رقابت با خودروسازانی نظیر تسلا و دیگر برندهایی که خودروی برقی می‌سازند، طراحی شده است.

این پلت‌فرم بر اساس میزبانی از یک باتری با ظرفیت بالا به طور مداوم و همزمان با پایین آوردن مرکز جاذبه، اداره خودرو (هندلینگ) را بهبود می‌بخشد.

فولکس واگن همچنین قول شارژ نسبتا سریع را داده است. به طوری که هر خودرو ظرف نیم ساعت به ظرفیت 80 درصد برسد.

در حالی که این موج ابتدایی فروش برای اجرایی‌شدن طی چندین سال در نظر گرفته شده است، بد نیست بدانید این شرکت در سال 2017 تعداد 10.7 میلیون وسیله نقلیه در سراسر جهان فروخته است.

با اینکه خودروهای برقی هنوز هم ممکن است درصد کمی از فروش فولکس واگن باشند، اما آنها می‌توانند بسیار رایج‌تر از مدل‌های تکراری کنونی شرکت شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام خودروی برقی فولكس واگن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی

تین نیوز

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در حال حاضر نزدیک به ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شده که ظرف روزهای آینده عرضه خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهدی ضیغمی در حاشیه نشست خبری ایران اکسپو ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیاری از افرادی که در سامانه ثبت نام کردند، منتظر هستند خودرو مورد علاقه شان وارد شود و به همین دلیل تاکنون از ۳۰ هزار نفر که در سامانه بودند، ۱۵ هزار نفر خودروی خود را انتخاب کردند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر خودروهای زیادی در گمرکات و مناطق آزاد هست. بیش از ۱۲ تا ۱۳ هزار خودرو دپو در مناطق آزاد و کشور هست که این خودروها فقط منتظر توافق های داخلی در وزارت صمت و بانک مرکزی هستند تا ترخیص شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: واردات خودروهای جانبازان هم فقط مربوط به سازمان توسعه تجارت نیست و کار سازمان در این رابطه انجام شده و منتظر هستیم بانک مرکزی مدل تخصیص ارز و بنیاد شهید هم گروه هایی که قرار است ارز بگیرند را مشخص کند.

ضیغمی با بیان اینکه ظرف چند روز آینده اولین عرضه خودروهای برقی انجام خواهد شد، گفت: در حال حاضر نزدیک به ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شده که ظرف روزهای آینده عرضه خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • ثبت‌نام از دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان
  • انتقال موفقیت‌آمیز نمک‌گیر برقی ۶۰ تنی در نفت و گاز مارون
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • حکایت تاکسی برقی تهران!
  • EV2؛ خودروی مقرون‌به‌صرفه‌ کیا آماده رقابت با تسلا می‌شود