Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی روز سه شنبه در مراسم عزاداری نیروهای مسلح مستقر در گنبدکاووس گفت: همه افراد جامعه از مرد و زن، پیر و جوان و خردسال می توانند از نهضت عاشورای امام حسین (ع) برای زندگی خود الگوبرداری کنند.
وی افزود: قیام امام حسین (ع) برای ابعاد مختلف همچون آزادگی، اسارت، مقاومت، انجام انقلاب و مبارزه علیه ظلم و ستم درس دارد و افراد مختلف می توانند هر روز این درس ها را مورد استفاده قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: تنها شعار 'هیهات من الذله' امام حسین (ع) که بیشترین تجلی را در عاشورا داشته می تواند بزرگترین درس و الگو برای انجام انقلاب های مردمی و ایجاد صف جبهه حق در سراسر جهان علیه استکبار و طاغوتیان قرار گیرد.
وی تصریح کرد: امروز جامعه برای بهره گیری از قیام عاشورایی امام حسین (ع) به عنوان میراثی گرانبها، کوتاهی کرده و بهره کافی را نبرده است که بایستی در این حوزه احساس مسئولیت ها و تلاش ها بیشتر شود.
امام جمعه گنبدکاووس همچنین برگزاری آیین های سوگواری امام حسین (ع) و شرکت در آنها را تجدید بیعت با آرمان های قیام آن امام همام دانست و برلزم حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در عزاداری های سرور و سالار شهیدان تاکید کرد.
حجت الاسلام ترابی با قدردانی از برپایی مراسم عزاداری توسط نیروهای مسلح مستقر در گنبدکاووس باحضور فرماندهان و پرسنل این نیروها، گفت: امروز نیروهای مسلح سرمایه های آرامش جامعه هستند.
به گزارش ایرنا، در مراسم عزاداری نیروهای مسلح مستقر در گنبدکاووس که از ابتدای ماه محرم تا امروز در محل امامزاده یحیی بن زید (ع) این شهر برگزار شد، برخی مداحان به ذکر مصیائب اهل بیت نبی مکرم اسلام (ص) بالاخص سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش پرداختند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استان گلستان استکبار امام جمعه عاشورا محرم رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۸۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداوند از معلمان و دانشمندان به عنوان لوح محفوظ نام می‌برد

 ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج، با تبریک روز معلم، اظهار کرد: خداوند جایگاه والایی برای علم، علم‌آموزی و عالم قرار داده است.

امام جمعه سنندج افزود: خداوند از سینه معلمان و دانشمندان به عنوان لوح محفوظ نام می‌برد و در روز قیامت خداوند مرکب عالمان و دانشمندان را همراه و همتراز با شهدا قرار داده است.

وی اضافه کرد: علما و معلمین از چنان جایگاهی برخوردار هستند که پیامبر مکرم اسلام در مورد آنها می‌فرمایند نزدیک‌ترین افراد در جامعه بشری به پیامبری اهل علم هستند.

امام جمعه سنندج همچنین با تبریک روز بسیج دانش آموزی و بسیج سازندگی، ابراز امیداری کرد، بسیجیان همواره در مسیر ارزشمند خدمت به مردم سربلند و ثابت قدم باشند.

ماموستا رستمی در ادامه با بیان اینکه خدمت به جامعه مهمترین اصل در دین اسلام است، عنوان کرد: احساس مسئولیت، تعامل با جامعه، امانت‌داری و تلاش در مسیر توسعه و آبادانی از دستورات دین اسلام است که پیامبر مکرم هم همواره بر آن تاکید فرموده‌اند.

وی اظهار کرد: پیامبر مکرم اسلام در ترویج دین اسلام خشکاندن ریشه‌های شرک در دوران جاهلیت سخت‌ترین شرایط را به جان مبارک خریدند و چراغ دین اسلام را که هرگز و در هیچ زمانی خاموش شدنی نیست روشن نمود و جامعه بشریت را از جهل و نادانی نجات داد.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: امروز دشمنان اسلام تمام توان خود را برای ضربه زدن به اسلام و ارزش‌های دینی بکار گرفته و در این راستا بانوان را بیش از سایر اقشار جامعه هدف توطئه‌هایشان قرار داده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن
  • نقش مهم معلمان در ساختن آینده جامعه
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • خداوند از معلمان و دانشمندان به عنوان لوح محفوظ نام می‌برد
  • مسوولان از ظرفیت نیروهای متخصص و متعهد شمال فارس نیز استفاده کنند
  • انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • کمک به فقرا به عنوان یک الگو در جامعه نهادینه شود
  • امیر نصیرزاده: وضعیت دانشگاه‌های آمریکا نشان می‌دهد بیداری بزرگی رخ داده است