Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فرمانده نیروی انتظامی گفت:هر فرد یا گروهی، آگاهانه و یا حتی ناآگاهانه در برابر این حامیان و مدافعان ملک و ملت قد علم کند؛ بلادرنگ و بدون اغماض قامت دروغین او را درهم خواهیم شکست.

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، سردارحسین اشتری در جمع شماری از افسران و درجه داران ناجا اظهار داشت: از نظر ما ارزشمندترین سرمایه نیروی انتظامی، کارکنان متعهد و شجاع و از جان گذشته‌ای هستند که آگاهانه و مسئولانه به این نیرو پیوسته اند و برای حفظ و ارتقاء نظم و امنیت و دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هر سختی و مرارتی را به جان خریده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناجا ضمن اشاره تلویحی به هتک حرمت یکی از مأموران پلیس Police راه استان فارس توسط فرد معلوم الحالی، اضافه کرد: من به عنوان فرمانده نیروی انتظامی لازم می‌دانم با جدیت و قاطعیت اعلام کنم که نیروی انتظامی مظهر اقتدار و حاکمیت مقدس جمهوری اسلامی است و کارکنان آن در همه رسته‌های صفی و ستادی و پلیس‌های تخصصی از راهور و پیشگیری گرفته تا آگاهی و مرزبانی و دیگر پلیس ها، مدافعان صدیق و مجاهدان مسئول این کشور هستند و لاجرم هر فرد یا گروهی، آگاهانه یا حتی ناآگاهانه در برابر این حامیان و مدافعان ملک و ملت قد علم کند؛ بلادرنگ و بدون اغماض قامت دروغین او را درهم خواهیم شکست.

سردار اشتری در ادامه افزود: همانگونه که پیش تر، مکرر در مکرر تأکید نموده ام، همه ما افتخارمان خدمتگزاری شهروندان فهیم و قانون Law مدار جامعه است و برابر آموزه‌های دینی و در اطاعت از فرمانده معظم کل قوا، موظف و مکلفیم با قاطبه شهروندان با مهربانی، عطوفت و رأفت دینی رفتار کنیم و از هر کوشش و تلاشی برای برآوردن خواسته‌های منطقی و قانونی آنان فروگذار نکنیم و در برخورد با آنان هرگز از دایره اخلاق و منطق پا فراتر ننهیم، اما تأکید می‌کنم که در برابر هنجارگریزان به ویژه در برابر آنانی که اقتدار پلیس را هدف می‌گیرند، باید با صلابت، اقتدار و شجاعت برخورد کرد و بدانیم که اقتدار ناجا، اقتدار نظام است و لاجرم هر که بخواهد اقتدار نظام را فرو شکند باید قامتش فرو شکسته شود.

فرمانده ناجا در پایان بار دیگر از همراهی و همکاری مردمان خوب کشورمان با پلیس خودشان تشکر و قدردانی کرد.

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه هتک حرمت پلیس Police قانون Law فرمانده نیروی انتظامی ملک گروهی شکست ناجا عکس دختر فیلم قتل من تهران مرد ازدواج ایرانی اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار داشت: روز گذشته (7 اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از 10 ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌