Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-16@07:26:38 GMT

اعزام13 گروه جهادی به مناطق محروم سیب سوران

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۸۲۲۹

اعزام13 گروه جهادی به مناطق محروم سیب سوران

جواد جهاندیده، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب سوران گفت: ۱۳ گروه جهادی با استعداد ۳۷۹ نفر به مناطق محروم شهرستان در قالب رزمایش محمد رسول الله(ص)با هدف خدمات رسانی و محرومیت زدایی در ۱۳ منطقه محروم شهرستان اعزام شدند.   وی افزود: این جهادگران  در عرصه‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی، ساخت و مرمت ۴ خانه محروم، و مرمت، زیباسازی ۲ مدرسه، واکسیناسیون دام سبک و سنگین و توزیع لوازم التحریر فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  جهاندیده ادامه داد: گروه‌های جهادی در طول رزمایش با فعالیت ۲ روزه  در عرصه های مختلف فعایت خواهند داشت.     مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب سوران با اشاره به این مطلب که 379 نفرارد در بحث واکسیناسیون ۱۰۵۰۰ راس دام سبک وسنگین را واکسینه و تعداد ۲۰۰۰ بسته لوازم التحری را توزیع کرده اند، بیان کرد: ررزمایش محمدرسول الله(ص) ظرفیت عظیم سپاه را در امرمحرومیت زدایی نمایان کرد.   وی تصریح کرد: گروه جهادی مرکز آموزش مدیران جهادی جهت مقابله با هربحرانی هستند که فرهنگ جهادی امروز درمناطقی که رد پای جهادگران است نهادینه شده است.   این مسئول با اشاره به این مطلب کمه جریان مطالبه گری در جامعه برای رفع محرومیت زدایی لازم است اظهارداشت: مدیریت ظرفیتها و امکانات داخلی کشور نیازمند تفکرجهادی است، برای گروهای جهادی شب روز گرما و سرما ایام تعطیل و غیرتعطیل معنا ندارد.   جهاندیده مشکلات مناطق محروم را ناشی از سو ء مدیریت مدیران دانست و بیان کرد: مدیرانی که به دشمن اعتماد کردند و از اقتدار و خدمات چندین ساله و از ظرفیتهای داخلی کشور غافل هستند،امروزشراید سخت اقتصادی را رقم زده اند.   وی در پایان خاطر نشان کرد:جای مدیران جهادی فارغ تحصیل از گروه های جهادی بسیج سازندگی در عرصه های مختلف و با گذراندن دوره های عملی مدیریت بحران از جمله خدمت بی منت به هموطنان  در استان کرمانشاه نمونه ای از آزمون جهادگران است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۸۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان برای توسعه روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله علی خاتمی روز یکشنبه در دیدار با دست‌اندرکاران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در محل دفتر امام جمعه زنجان، گفت: خدمات بنیاد مسکن در راستای محرومیت زدایی و توسعه روستاها صورت گرفته که بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن در توسعه و آبادانی روستاهای استان منشأ خیر و برکت زیادی بوده است، اظهار کرد: بنیاد مسکن موجب تحول عظیم و افزایش رضایتمندی اهالی روستاها شده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: زحمات و تلاش‌های کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای محرومیت زدایی و توسعه روستاها قابل قدردانی است.

خاتمی تاکید کرد: فعالیت‌های عمران روستایی یکی از مهمترین و اصلی ترین اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در امور کالبدی و عمران و آبادانی روستاهای استان است.

وی با بیان اینکه این نهاد در محرومیت زدایی و توسعه استان نقش مهمی دارد، بیان داشت: خدمت به مردم دارای اجر و ثواب اخروی است و باید همه مسؤولان دست به دست هم دهند و برای توسعه استان به ویژه روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته تلاش کنند.

کد خبر 6077577

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۲ گروه جهادی تویسرکان در سال جدید
  • اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه استکبار را به هم ریخت
  • خدمت‌رسانی بیش از ۴۵۰ جهادگر به مناطق محروم آذربایجان غربی در ایام نوروز
  • فعالیت بیش از ۴۵۰ جهادگر در مناطق محروم آذربایجان غربی
  • مسوولان برای توسعه روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته تلاش کنند
  • ارائه خدمات علمی به مردم بهمئی توسط دانشجویان پیام نور
  • خودسازی و محرومیت‌زدایی مهمترین هدف اردو‌های جهادی است