Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس مازندران با اعلام اینکه برخی از مسئولین دنیاپرستند از آنان خواست خادم و نوکر مردم باشند.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار عبدالله ملکی صبح امروز(سه‌شنبه) در آستانه هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه اغلب مدیران نظام جمهوری اسلامی خدمتگزار مردم هستند، اظهار کرد: دنیاپرستی از گذشته تا کنون بوده و یکی از عوامل ایجاد واقعه عاشورا، همین مساله بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شعار هفته دفاع مقدس امسال را «ما توانسته ایم» اعلام و اضافه کرد: در این شرایط سخت و سنگین اقتصادی و جنگ روانی که دشمن ایجاد کرده است متاسفانه برخی بر اثر نادانی به این مساله دامن می زنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه دفاع مقدس یک جنگ جهانی با مقیاس کوچکتر بود و ۴۴ کشور پشت متجاوزین ایستاده بودند، گفت: دفاع مقدس، دفاع از دین، اسلام و عترت بود.

سردار ملکی با تاکید بر اینکه باید به سمتی حرکت کنیم که برنامه های هفته دفاع مقدس مردمی شود، از تشکیل ۱۴ کمیته استانی برای برگزاری این هفته اشاره و افزود: باید رزمندگان دفاع مقدس را به نسل جوان معرفی کنیم.

وی از برگزاری رزمایش یگان های نظامی و نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور در میدان اصناف ساری اشاره کرد و یادآور شد: بیش از ۵ هزار برنامه در هفته دفاع مقدس اجرایی خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس مازندران، برپایی نمایشگاه عکس، پاسداشت عملیات شکست حصر آبادان، عطرافشانی گلزار شهدای دفاع مقدس و جبهه مقاوت، تجلیل از همسران نظامیان، مسابقه مقاله نویسی دفاع مقدس در دانشگاه علوم دریایی نوشهر، حضور در نماز جمعه، تجلیل از مدیران و کارکنان ایثارگر، دیدار و تکریم از ۷۰۰ خانواده ایثارگر، تجلیل از سربازان نیروهای مسلح، اعزام راویان به مراکز آموزشی، همایش بزرگ جبهه مقاومت و برگزاری شب شعر و خاطره گویی را از مهمترین برنامه های این هفته اعلام کرد.

سردارملکی استقبال مردم مازندران از ۹ شهید گمنام را باشکوه و بی نظیر خواند و قدرشناسی مردم استان را مورد تمجید قرار داد و گفت: ۲۲۰ نفر از جوانان میهن اسلامی به شهادت رسیدند که از این میان ۱۸۸ هزار نفر در دفاع مقدس جانفشانی کردند.

وی اضافه کرد: مراسم تشییع و تدفین شهدا در شهرهای استان ازجمله قائم شهر و شیرود در روز تاسوعای حسینی برگزار می شود.

انتهای پیام /

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ایثارگران دفاع مقدس دنیاپرستی شهادت شهید گمنام کربلا مسئولین هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم محرابی پیش ازظهر دوشنبه در حاشیه تقدیر از سومین جشنواره ملی «افتخار من» خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس ویژه فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان، افزود: ۱۵۲ اثر به دبیرخانه استانی سومین جشنواره ملی «افتخار من» در مازندران ارسال شد، بیان کرد: در آئین اختتامیه این جشنواره در مازندران برگزار شد از ۲۰ برگزیده تقدیر به عمل آمد.

محرابی با بیان اینکه در بخش دل نوشته ۴۵ اثر، صوت ۲۱ اثر، عکس سه اثر، فیلم ۷۷ اثر، خاطره یک اثر، یادداشت ۵ اثر به دبیرخانه استانی واقع در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ارسال شد، اذعان داشت: سومین جشنواره ملی «افتخار من» در بخش‌های فیلم کوتاه، فایل صوتی، عکس، خاطره، دل نوشته و… با موضوع دفاع مقدس، محور مقاومت، فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس برای فرزندان و نوادگان برگزار شد.

محمدرضا میار عباسی نوه منصور میار عباسی نفر اول بخش فیلم کوتاه و یکی از چهار برگزیده این جشنواره نیز ضمن ابراز خرسندی از انتخاب اثر نوه‌اش در این جشنواره گفت: پدر محمدرضا» فراخوان جشنواره را از طریق فضای مجازی دریافت کرد و توانست با هنر خود فیلم کوتاهی با موضوع جشنواره تهیه و به دبیرخانه ارسال کند.

این نویسنده با بیان اینکه فیلم حاوی گفت و گوی دو طرفه بین من و نوه‌ام محمدرضا است، افزود: در شیوه خاطره گویی همه تلاشم این بود که بتوانم مفاهیم و آموزه‌های دفاع مقدس و رشادت فرزندان این ملت، ولایتمداری و مجاهدت‌شان را به او منتقل کنم.

منصور میار عباسی از رزمندگان دفاع مقدس اهل شهرستان چالوس صاحب دو اثر به نام‌های «عارفان امین» و «گل‌های بهشت» است که در حاشیه این مراسم ابن دو اثر را به کتابخانه تخصصی دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اهدا کرد.

کد خبر 6091951

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد