Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@12:29:41 GMT

ساخت و تجهیز دبیرستان در مناطق زلزله زده توسط سایپا

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۸۳۰۴

ساخت و تجهیز دبیرستان در مناطق زلزله زده توسط سایپا

ساخت دبیرستان ۶ کلاسه در روستای زلزله زده کوییک از استان کرمانشاه که توسط سایپا آغاز شده، با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده و با تامین بودجه مورد نیاز جهت اتمام پروژه طی دو ماه آینده این دبیرستان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش سایپانیوز، گروه خودروسازی سایپا پس از زلزله ۳/۷ ریشتری پاییز سال ۹۶ در استان کرمانشاه و در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و به منظور یاری رسانی در امر بازسازی و رفع مشکلات تحصیلی دانش آموزان با امضاء تفاهمنامه‌ای با اداره کل نوسازی مدارس این استان، در زمین اهدایی از جانب اداره کل آموزش و پرورش شهرستان سر پل ذهاب به مساحت ۲۴۰۰ متر مربع و با اختصاص پیش پرداخت اولیه بالغ بر ۴۷۶ میلیون تومان اقدام به اجرای عملیات ساخت یک واحد دبیرستان مجهز ۶ کلاسه در روستای کوئیک حسن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، علی رغم وجود مشکلات و شرایط خاص در منطقه از قبیل: دوری راه، گرما و همچنین افزایش ناگهانی قیمت مصالح، اجرای این امر خدا پسندانه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته وبا تامین بودجه مورد نیاز جهت اتمام پروژه طی دو ماه آینده این دبیرستان به بهره برداری خواهد رسید.

لازم به ذکر است که بودجه اولیه اجرای این پروژه از طریق اهدای بخشی از حقوق پرسنل خیر گروه سایپا (۲۵۰ میلیون تومان) و مبلغ ۲۲۶ میلیون تومان از جانب هیات مدیره گروه سایپا صورت پذیرفت و طی مصوبه‌ای از هیات مدیره گروه سایپا مسئولیت جمع آوری کمک‌های مردمی و ساخت این دبیرستان نیز بر عهده موسسه خیریه نیکسا قرار گرفت.

گفتنی است در زمان وقوع این حادثه مدیریت و پرسنل سایپا همانند تمامی سازمان‌های مسئولیت مدار جهت یاری به مردم زلزله زده پیش قدم شدند و بر همین اساس از سوی سایپا چندین تریلی شامل کمک‌های جمع آوری شده راهی استان کرمانشاه، بخش سرپل ذهاب منطقه ثلاث باباجانی و روستای کوئیک شد.  

منبع: فرارو

کلیدواژه: سایپا خیرین مدرسه ساز مناطق زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۸۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا

به گزارش قدس آنلاین، گروه خودروسازی سایپا از امروز (چهارشنبه) طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است. این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

صرفاً متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه‌ می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است. 

این خودور صرفا در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان  شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی  saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا