Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز اعلام کرد که امدادگران این جمعیت در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

ناصر چرخساز روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،افزود: باتوجه به اینکه استان البرز شاهراه ارتباطی 14 استان کشور است و حجم گسترده ای از سفرها ازطریق راه های این استان صورت می گیرد، نیروهای امدادی با آمادگی کامل در مسیرها حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: تیم های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب برای هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب دیدگان در پایگاه های امدادی این استان به ویژه محور کرج - چالوس مستقر شده اند.
چرخساز گفت: اکنون 16 پایگاه ثابت و سیار و مراکز شعب جمعیت هلال احمر به مسافران خدمات دهی می کنند.
وی درخصوص نحوه امدادرسانی پایگاه های امدادی هلال احمر اظهار داشت: در هر یک از این پایگاه ها
اقدا
علاوه بر مواد غذایی و اسکان اضطراری، امدادگران درپایگاه ها حضور دارند که به حادثه دیدگان خدمات رسانی می کنند.
چرخساز یادآورشد: با توجه به حجم بالای ترافیک، رانندگان قبل از سفر حتما از وضعیت راه ها ازطریق پلیس راه مطلع و در صورت ترافیک سنگین ازمحورهای جایگزین استفاده کنند.
وی تاکید کرد هموطنان درصورت بروزهرگونه حوادث احتمالی با سامانه تلفنی 112 هلال احمردر طول شبانه روز تماس حاصل کنند.
2098/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آماده باش هلال احمر البرز تاسوعا و عاشورا حسيني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۸۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آبگرفتگی معابر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت:‌ در پی بارندگی‌های ۴۸ ساعت گذشته امدادگران هلال احمر به بیش از ۵۰۰ نفر امدادرسانی کردند.

وحید شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان در قالب بیش از ۱۰۰ تیم عملیاتی، سیل و آب‌گرفتگی در شهرهای استان را امدادرسانی کردند.

وی افزود: از ساعت ۴۸ ساعت گذشته که دستور آماده‌باش صادر شده، به بیش از ۵۰۰ نفر خدمات امدادی ارائه شده است. همچنین تیم‌های تخصصی سیلاب با دستگاه‌هایی همچون پمپ و لجنکش، آماده هستند تا در صورت نیاز به مردم خدمات ارائه کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به اینکه عملیات امدادی تا ایجاد شرایط پایدار در منطقه، عنوان کرد: مردم نیز می‌توانند در صورت بروز مشکل با سامانه ۱۱۲ این جمعیت تماس حاصل کنند.

کد خبر 739152

دیگر خبرها

  • هلال احمر خراسان رضوی به ۳۰۹ مصدوم خدمت رسانی کرد
  • خدمت‌رسانی هلال احمر تایباد به بیش از هزار مسافر نوروزی
  • هلال احمر ایلام به ۴۵ هزار نفر در طرح نوروزی خدمات ارائه داده است
  • زنجان نیازمند احداث پایگاه‌های امداد و نجات بیشتری است
  • خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • ارائه خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • ارائه آموزش‌های امدادی و ایمنی به بیش از ۱۱۵ هزار مسافر نوروزی
  • خدمت رسانی به ۲۷۶ مصدوم توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آب‌گرفتگی معابر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آبگرفتگی معابر