Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: فرمانده یگان حفاظت سازمان تلاش نیروی انتظامی از کشف تعداد ۱۰۶ قلم اشیای تاریخی و سکه مربوط به دوران هزاره اول قبل از میلاد، سلوکی و اشکانی در خانه یک قاچاقچی اشیاء عتیقه و باستانی خبر داد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار امیر رحمت الهی فرمانده یگان حفاظت سازمان اظهار داشت: به محض اطلاع از فعالیت فردی از اهالی شهرستان هرسین در زمینه نگهداری و خرید و فروش اشیای عتیقه،کارکنان یگان حفاظت استان کرمانشاه، تحقیقات گسترده به منظور آشکار شدن زوایای پنهان موضوع در دستور کار یگان حفاظت و فرماندهی انتظامی شهرستان هرسین قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمت الهی افزود:با اقدام بموقع فرماندهی انتظامی شهرستان و یگان حفاظت و تشکیل تیمی زبده از کارکنان، پس از چندین روز کار اطلاعاتی و تلاشی بی وقفه در زمینه بدست آوردن سرنخ‌های اولیه و بهره گیری از ظرفیت حمایتی مراجع قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه از منزل فرد مذکور تعداد ۱۰۶ قلم اشیای تاریخی شامل مجسمه گیلگمش، ریتون سفالی، کاسه مفرغی، سکه و... کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی گفت: در پی کارشناسی‌های فنی انجام پذیرفته، اصالت اشیای مکشوفه تایید و قدمت آن‌ها دوران قبل از میلاد-سلوکی و اشکانی تخمین زده شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سر مردی را در آبادان بیخ تا بیخ بریدند!

روحانی مشهدی به قتل رسید! / قاتل تحت تعقیب + عکس

فیلم هولناک از سوختن 21 مسافر اتوبوس نطنز + جزئیات حادثه دیشب

21 مسافر اتوبوس شب گذشته در جاده نطنز زنده زنده سوختند + فیلم و اسامی قربانیان

فیلم لحظه پیدا شدن پیکر شهید «درستی» با پیراهن مشکی

اعتراف به قتل 4 زن معلوم الحال

حمید 16 ساله همکلاسی هایش را آلوده می کرد! / او از رقص شروع کرد!

اعتراف شوم خواننده زیرزمینی عروسی های تهران / زنان را به خلوت می برد و ... ! + عکس

پاتوق شوم جوانی که 3 خواهر بزرگتر از خود داشت!

ثریا وقتی آرزو هوویش را دید شوهرش را کُشت!

ماجرای لخت شدن هواداران سپیدرود در خیابان های انزلی + عکس

این مرد به خودش شلیک کرد / آزمایش دیوانه وار جلیقه ضدگلوله + فیلم

تتلو به حبس و شلاق محکوم شد + حکم

سرنوشت وحشتناک دختر 16 ساله در آپارتمان خیابان کرمان + تصاویر

آخرین فیلم از علی خروس که تهران را به هم ریخت + عکس

72 کبوتر را در ایران زنده زنده آتش زدند! + فیلم تکاندهنده

تجاوز گروهی 12 سرباز به دختر 19 ساله / ناگفته های تلخ دختر جوان + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حوادث Accidents منزل اخبار حوادث باستانی نیروی انتظامی حفاظت اشکانی قاچاقچی اشیاء عتیقه عکس دختر فیلم قتل من تهران مرد ازدواج ایرانی اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۸۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟

 به گزارش تابناک، دانشجو نوشت: سرهنگ لک، فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار کرد: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضائی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

او توضیح داد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم‌های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

دیگر خبرها

  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟
  • (ویدیو) شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد یا اشتباه فنی بود؟
  • دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران
  • دستگیری سارقان کابل‌های مترو
  • سرقت میلیاردی از مترو تهران
  • نمایش اشیای تاریخی ارزشمند کرمان در باغ موزه هرندی
  • دستگیری باند سارقان کابل‌های مترو
  • توقیف خودروی تخلیه نخاله در عرصه تاریخی
  • توقیف خودروی تخلیه نخاله روی تپه تاریخی فرخ آباد
  • دستگیری دو نفر به دلیل تخلیه نخاله در حریم یک تپه تاریخی در البرز