Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سمنان - ايرنا - معاون هماهنگي امور عمراني استاندار سمنان گفت: بانک ها در اجراي قانون تمديد سر رسيد بازپرداخت تسهيلات بخش کشاورزي اين استان تلاش کنند.

به گزارش ايرنا، قدرت الله ابک روز سه شنبه در پنجمين نشست شوراي هماهنگي مديريت بحران استان سمنان در سالن مديريت بحران استانداري افزود: کشاورزان خسارت ديده از خشکسالي و سرمازدگي امسال و سال گذشته استان سمنان، براساس بند (خ) ماده 33 برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور، مشمول بخشودگي تسهيلات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: در 2 سال گذشته وضعيت آب و هوايي به کشاورزان و توليدکنندگان اين استان خسارت جدي وارد کرده و توان بازپرداخت تسهيلات را از آن ها گرفته است.
وي ادامه داد: بيشترين تاثير شرايط فعلي و نوسان هاي ارز در کشور بر دوش قشر کشاورز است و ضروريست مسوولان در اجراي تمديد بازپرداخت تسهيلات کشاورزان خسارت ديده و رفع دغدغه آن ها تلاش مضاعف داشته باشند.
به گفته معاون عمراني استاندار سمنان براساس بند (خ) ماده 33 برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور، سود و جريمه هاي تسهيلات دريافتي کشاورزان خسارت ديده از سرمازدگي و خشکسالي بخشوده و پرداخت اصل وام به مدت سه سال تمديد مي شود.
به گزارش ايرنا، 43 هزار بهره بردار در حوزه هاي مختلف کشاورزي در استان سمنان فعاليت دارند و 11 هزار و 500 بهره بردار در اراضي و باغ ‌هاي اين استان به خاطر سرمازدگي ضرر و زيان ديده ‌اند.
استان سمنان 198 هزار هکتار اراضي زراعي و باغي دارد.
7342/7408
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۸۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد

میثم اروز مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: قانونی که برای تخصیص خودرو داخلی به ایثارگران در سال گذشته وضع شده بود امسال نیز تمدید شده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، میثم اروز مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: قانونی که برای تخصیص خودرو داخلی به ایثارگران در سال گذشته وضع شده بود امسال نیز تمدید شده است.

وی در گفت و گو با تسنیم گفت: البته هنوز جلسات و بررسی جزئیات با وزارت صمت و دیگر مسئولان مربوط برگزار نشده است اما امیدواریم تخصیص خودرو به مشمولان امسال زودتر از سال گذشته انجام شود. 

حقوق کدام یک از ایثارگران در سال 1403 افزایش داشت؟

گفتنی است سال گذشته شرکت ایران خودرو ، پژو 207 و شرکت سایپا خودرو شاهین اتومات و کوئیک را برای استفاده 10 هزار به این عزیزان واگذار کردند. 

این خودرو ها در سه مقطع در اواخر سال به جانبازان همراه با تسهیلات بانکی ارائه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حقابۀ لرستان فدای بازی سیاسی شد/ کشاورزان مهاجرت کرده‌اند
  • قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد
  • خسارت سیل و تگرگ به مزارع کازرون
  • وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی
  • تضمینی برای تامین حقابه کشاورزان گرمسار از حبله‌رود وجود ندارد
  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • خسارت ۲۵۳ میلیارد تومانی بارش‌های اخیر به کشاورزی کرمانشاه
  • بارندگی شدید خسارت جدی به کشاورزی خوزستان وارد کرده است
  • تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
  • خسارت ۵۰ درصدی بارندگی به گندمزار‌های خوزستان