Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@12:13:13 GMT

رکورد جالب توجه مهاجم استقلال در آسیا

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۸۶۰۶

رکورد جالب توجه مهاجم استقلال در آسیا

مرتضی تبریزی با گلی که به تیم السد زد به رکورد گل زدن با پیراهن دو تیم در یک فصل لیگ قهرمانان آسیا دست یافت.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران دوشنبه شب و در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد با نتیجه ۲-۲ متوقف شد تا در مجموع با حساب ۵ بر ۳ مقابل این تیم متحمل شکست شده و از صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا باز بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرچه آبی ها در این دیدار موفق به پیروزی و صعود نشدند، اما زدن دو گل از دو بازیکن شاغل در خط حمله آنها را می توان اتفاق خوبی برای این تیم دانست. گلی که مرتضی تبریزی به ثمر رساند هم یک گل کاملا ویژه بود.

تبریزی که در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر به آبی پوشان پیوست، دومین گلش با پیراهن آبی و اولین گل آسیایی اش را با این پیراهن این تیم به ثمر رساند. وی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن ذوب آهن به میدان رفت و برای این تیم موفق به گلزنی شده بود.

به این ترتیب تبریزی به رکورد جالب توجه گلزنی با پیراهن دو تیم در یک فصل از لیگ قهرمانان آسیا دست یافت تا از این بابت بازیکن شاخصی در تاریخ باشگاه های استقلال و ذوب آهن باشد.

آبی پوشان در حالی با نتیجه ۲-۲ مقابل السد در خانه این تیم متوقف شدند که هر دو گل آنها توسط روح الله باقری و مرتضی تبریزی، مهاجمان این تیم به ثمر رسید.  اتفاقی که در لیگ برتر شاهد آن نبودیم.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی تحولات عراق برجام استقلال ذوب آهن اصفهان رکورد فوتبال گلزنی لیگ قهرمانان آسیا مرتضی تبریزی مهاجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۸۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال قرقیزستان که در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شد و توانست 5 امتیاز به دست بیاورد و بالاتر از ژاپن و قهرمان دوره‌ی قبل، در جایگاه دوم جدول گروه C بایستد، امروز در نخستین بازی دور حذفی به مصاف ایران می‌رود.

بکبولوت اخمت علیف، شوکوروف مخمدامینوف، ماکسات علیموف، دنیار طلایبکوف و عبدالرحیم دنیار اولو نفرات آغاز کننده بازی برای تیم ملی فوتسال قرقیزستان هستند که لوئیز برنات مولینا اسپانیایی از ابتدا در زمین قرار داده است.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 12:30 امروز در سالن بانکوک آرنا آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • افغانستان از جام ملت های آسیا حذف شد
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • اظهارات جالب دانیله دروسی درباره سردار آزمون