Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پس از گذشت چند روز از وقوع توفان فلورانس در سواحل شرقی آمریکا و جاری شدن سیل در برخی ایالت‌ها شمار تلفات این توفان به ۳۱ نفر افزایش یافته است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، پس از گذشت چند روز از وقوع توفان فلورانس در سواحل شرقی آمریکا و جاری شدن سیل در برخی ایالت‌ها شمار تلفات این توفان به ۳۱ نفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات آمریکا ضمن اعلام این خبر افزودند که ۲۴ نفر از تلفات مربوط به ایالت کارولینای شمالی است که بیشترین تأثیر را از توفان فلورانس و سیلاب‌های ناشی از آن گرفته است.

 

فرماندار کارولینای شمالی در کنفرانس خبری خود گفت: سیل‌های فاجعه‌بار و توفان جان مردم در سراسر ایالت را تهدید می‌کند.

شهر «ویلمینگتون» در ایالت کارولینای شمالی در پی جاری شدن سیل و طغیان رودخانه‌ها، حالت جزیره‌ای پیدا کرده و آب سطح تمامی این شهر را فرا گرفته است.

سازمان ملی توفان آمریکا خسارت ناشی از توفان فلورانس را بین ۱۷ تا ۲۲ میلیارد دلار برآورد کرده که این توفان را در میان ۱۰ توفان با هزینه جبران خسارت بالا قرار داده است.

 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: توفان فلورانس توفان آمریکا فلورانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۸۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان, دانشجویان شماری از دانشگاه‌های آمریکا از جمله «کلمبیا» , ”مینه سوتا“, ”برکلی“ در ایالت کالیفرنیا و دانشگاه نیویورک، بار دیگر در حمایت از مردم غزه، تجمع و تظاهرات کردند.

دانشجویان معترض، برقراری آتش بس دائمی در غزه، توقف فوری حملات رژیم صهیونیستی، توقف کمک‌های نظامی آمریکا و قطع روابط دانشگاه‌ها با این رژیم را خواستار شدند. -- 


در پی این تجمع، پلیس ایالت کالیفرنیا به دانشجویان حامی فلسطین حمله کرد.

ساکنان نیویورک هم در اعتراض به حمله پلیس آمریکا به دانشجویان حامی فلسطین و بازداشت بیش از ۱۰۰ نفر از آنها تظاهرات کردند و با سر دادن شعارهایی، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

دیگر خبرها

  • فهرست دانشگاه‌های آمریکایی که تا این لحظه شاهد تحصن و تظاهرات در حمایت از مردم فلسطین بودند
  • فهرست دانشگاه‌های آمریکا که شاهد تظاهرات حمایت از فلسطین هستند
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 356 نفر
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • بازداشت ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه / شمار شهدای رسانه به ۱۴۱ نفر افزایش یافت
  • تبریز؛ فقیرترین کلانشهر کشور در حوزه هوشندسازی/ افزایش تلفات تصادفات درون شهری نگران کننده است
  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا