Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، مسئول بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان کرمان با اشاره به اینکه تشکیل هیئت های اندیشه ورز، مطالبه رهبری است و در دستور کار بسیج قرار دارد گفت: هیئت اندیشه ورز بسیج پیشکسوتان در استان کرمان تشکیل می شود.
سرهنگ احمد شمسی  در دیدار جمعی از پیشکسوتان نیروهای مسلح استان کرمان با پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: بسیج پیشکسوتان ایثار و شهادت متشکل از پاسداران و سایر نیروهای مسلح بازنشسته است که در سازوکار بسیج برای ادامه خدمت به کشور اعلام آمادگی کرده ‎اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری واژه هیئت های اندیشه ورز را در دیدار با بسیجیان مطرح کردند، اظهار داشت: اگر بخواهیم راه رشد و پیشرفت را در پیش بگیریم، باید به این گفتمان های مقام معظم رهبری توجه کنیم.
مسئول بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان کرمان با اشاره به تشکیل هیئت اندیشه ورز بسیج پیشکسوتان در استان کرمان گفت: هیئت های اندیشه ورز نقش به سزایی در راهبردی کردن این اهداف بسیج خواهند داشت.
شمسی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی کشور دغدغه پیشکسوتان ایثار و شهادت است تصریح کرد: پیشکسوتان نیروهای مسلح یک عمر مجاهدت در راه خدا و اسلام را پشت سر گذاشته اند و بیشترین دغدغه را برای حفظ اسلام و انقلاب داشته اند و امروز نیز در عرصه مسائل و مشکلات اقتصادی احساس تکلیف می کنند.
محمدرضا پورابراهمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست خواستار برگزاری این نشست ها با برنامه ریزی موضوعات تا اخذ نتیجه شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یکی دیگر از مجروحان حادثه تروریستی کرمان

محمدمهدی ایرانمنش نوجوان ۱۳ ساله از مجروحان حادثه تروریستی کرمان به خیل شهدا پیوست.

به گزارش مشرق، محمدمهدی ایرانمنش از مجروحان حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه کرمان که در بیمارستان بستری بود، به شهادت رسید.

وی ۱۳ ساله بود و تا به امروز شرایط سختی را سپری کرده بود.

پدر این نوجوان نیز در این جنایت تروریستی به شهادت رسیده بود.

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • تشکیل هیئت بین‌المللی حمایت از « راشد الغنوشی»
  • شهادت یکی دیگر از مجروحان حمله تروریستی کرمان
  • آخرین مجروح حمله تروریستی کرمان به شهادت رسید
  • شهادت نوجوان مجروح حادثه تروریستی کرمان
  • شهادت آخرین مجروح حادثه تروریستی کرمان
  • شهادت یکی دیگر از مجروحان حادثهٔ تروریستی کرمان
  • مجروح نوجوان حادثه تروریستی کرمان به پدر شهیدش پیوست
  • شهادت آخرین مجروح حمله تروریستی کرمان
  • شهادت یکی دیگر از مجروحان حادثه تروریستی کرمان