Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@21:55:58 GMT

خبر خوش برای هواداران پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۸۹۴۴

خبر خوش برای هواداران پرسپولیس

شجاع خلیل زاده، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم السد قطر حضور خواهد داشت.

اخبار ورزشی/ تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته توانست در دیدار بازگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال الدحیل قطر را با نتیجه کلی 3 بر 2 شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار برانکو ایووانکیج به دلیل اعتراض نسبت به عملکرد داوری از زمین اخراج شد و بدین ترتیب دیدار رفت تیمش در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهد داد. همچنین محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، شجاع خلیل زاده و علی علیپور از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس ایران بودند که کارت زردی را از داور دریافت کردند و بدین وسیله 2 بازیکن یعنی کامیابی نیا و محمد انصاری به دلیل 2 اخطاره شدن از همراهی تیمشان همانند برانکو در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2018 از دست دادند.

انصاری در دیدار رفت برابر تیم الدحیل و کامیابی نیز در دیدار برابر تیم الجزیره در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کارت زرد اول خود را دریافت کرده بودند./ باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۸۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد

تیم ملی فوتسال ازبکستان با پیروزی برابر ویتنام، حریف ایران در مرحله نیمه‎‌نهایی جام ملت‌های آسیا شد.

به گزارش مشرق، در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند در حال برگزاری است، تیم‌های ازبکستان و ویتنام از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم رفتند.

ازبکستان در این دیدار توانست با نتیجه ۲ بر یک ویتنام را شکست دهد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

ازبکستان روز جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷:۳۰ در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف تیم ملی کشورمان خواهد رفت. در دیگر بازی این مرحله تایلند و تاجیکستان از ساعت ۱۴:۳۰ با هم روبه‌رو می‌شوند تا تکلیف دو تیم صعود کننده به فینال ۹ اردیبهشت مشخص شود.

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند