Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه ملایر گفت: ۳۰۰ بسته حمایتی در طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز»به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند ملایر ارائه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی مرتضی زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار نافع با اشاره به اجرای طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» در ملایر، اظهار کرد: این طرح در راستای رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی «سپاهیان محمد رسول الله(ص)2» این طرح در یکی از مناطق محروم ملایر و در مسجد فاطمه‌الزهرا(س) ملایر اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان ینکه این طرح به منظور توانمندسازی دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند اجرا می‌شود، گفت: در این طرح به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند، بسته‌های حمایتی ارائه می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه ملایر با اشاره به همکاری بسیج اصناف و کسبه ملایر در این طرح، بیان کرد: در طرح «یک کاسب، یک دانش آموز» از ظرفیت‌های کسبه و سپاه پاسداران استفاده شده است.

وی به اجرای این طرح در سه بخش شهرستان ملایر اشاره کرد و افزود: بسته‌های حمایتی تهیه شده برای این طرح در شهر ملایر و بخش‌های جوکار و سامن توزیع می‌شود.

زنگنه با بیان اینکه تعداد بسته‌های تهیه شده در این طرح 300 بسته بوده است، تصریح کرد: تلاش می‌شود با استفاده از ظرفیت خیرین تعداد بسته‌های حمایتی را افزایش داده و تا پایان این طرح در 15 مهرماه به دانش‌آموزان بی‌بضاعت ارائه شود.

وی ارزش هر بسته حمایتی را 100 هزار تومان دانست و یادآور شد: با همکاری بسیج دانش‌آموزی و بسیج جامعه پزشکان همراه با اجرای این طرح اردوهای جهادی نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۸۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ همزمان با هفته زمین پاک، دانش آموزان و دوستداران محیط زیست در منطقه جاجرود، زباله های رها شده در حاشیه شهر خسروآباد را جمع کردند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • استولتنبرگ: وعده‌های ناتو به اوکراین عملی نشد
  • سیل دانش‌آموزان کنکوری را زمین‌گیر کرد؛ آرزوهامون را رود با خود برد! | فیلم
  • رفع تبعیض بین مدارس دولتی و غیرانتفاعی نیازمند راهکار سازنده است
  • جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان
  • شکایت دانش‌آموزان در واشنگتن از مدرسه خود به علت ممنوعیت اعلام حمایت از فلسطین
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • ارائه ۵۰ بسته سیاستی بسیج اساتید برای حل مشکلات کشور