Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در هشتاد وهفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با رای ۱۸ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران اولویت استفاده از زنان برای سرویس مدارس ابتدایی و دبیرستان‌های دخترانه مورد موافقت قرار گرفت.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان در جریان بررسی کلیات لایحه تعیین نرخ کرایه و بهای خدمات سرویس مدارس شهر تهران به پیشنهاد ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران مصوب شد تا استفاده از رانندگان زن برای کلیه دانش آموزان دوره ابتدایی و دانش آموزان دختر دبیرستان در اولویت قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این پیشنهاد با ۱۸ رای موافق به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تهران رسید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرویس مدارس شورای شهر تهران ناهید خداکرمی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۹۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند

عضو شورای شهر زنجان گفت: قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار رانندگان حق افزایش کرایه را ندارند.

سعید نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان با اشاره به اینکه قبل از عید نوروز نرخ‌های پیشنهادی از طریق سازمان و حمل نقل در شورا مطرح و مصوب شد، اظهار کرد: چند روز بعد نرخ‌ها با کمی تغییرات در کمیته تطبیق فرمانداری هم مصوب شد.

وی تصریح کرد: اما اجرای این مصوبه نیازمند تأیید ستاد تنظیم بازار استان است و تا زمانی که ابلاغ نشود؛ رانندگان تاکسی و اتوبوس حق افزایش آن را ندارند.

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه طبق پیشنهاد مطرح شده در سال جاری نرخ کرایه در پرداخت نقدی و کارتی یکسان بوده و تفاوتی باهم ندارد، افزود: بر این اساس نرخ کرایه تاکسی در مسیر اول ۴ هزار تومان، مسیر دوم ۷ هزار تومان، مسیر سوم ۱۰ هزار تومان و مسیر چهارم ۱۲ هزار تومان خواهد بود.

وی افزود: همچنین طبق همین پیشنهاد نرخ اتوبوس درون شهری در مسیر ارتش، آزادی و سبزه میدان ۴ هزار تومان، خط ویژه ۲ هزار تومان و در (سایان و دیزج، سریع‌السیر جنوب و سریع‌السیر شمال) هم ۵ هزار تومان خواهد بود.

کد خبر 745323

دیگر خبرها

  • حمایت کامل علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد | درخواست ویژه از آموزش و پرورش برای مدارس دخترانه!
  • خیر خلخالی بیش از۲ هزار دست لباس به دانش‌آموزان اهدا کرد
  • اولویت نخست آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی است
  • اردو‌های دانش آموزی باید در اولویت فعالیت‌های مدارس باشد 
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • صدور مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در گلبهار
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • توزیع شیر رایگان در مدارس تا چه وقت ادامه دارد؟
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند
  • مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است