Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مهدی ملک نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره برنامه‌های این واحد دانشگاهی در سال تحصیلی جدید گفت: مهم‌‌ترین برنامه دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی بازنگری راهبرد دانشگاه آزاد در زمینه جذب حداکثری دانشجو است که شامل افزایش رضایت‌مندی در حوزه‌های آموزشی و دانشجویی می‌شود و دربردارنده تجهیزات و امکانات لازم در زمینه استفاده از استادان برتر در رشته های مختلف، فراهم کردن تجهیزات مناسب آزمایشگاهی و پژوهشی و نظارت مستمر بر کیفیت ارائه خدمات آموزشی، دانشجویی و اداری می‌‌‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر کارگروهی به نام جذب حداکثری تشکیل دادیم که موارد خطر در حوزه‌های دانشگاهی را یافته و برای هریک راهکار ارائه داده است. همچنین امکانات مناسبی را در زمینه خوابگاه‌‌ها و غذای دانشجویی فراهم کردیم تا با یک برنامه‌ریزی صحیح به میزان حداکثری رضایت دانشجویان دست یابیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در ادامه تاکید کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی برای اولین بار در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تشکیل شده و چهار محصول برای جلوگیری از خام فروشی در کشور به تولید رسیده است که برای ایجاد دانشگاه کارآفرین و کمک به تولید داخلی گام های محکمی را برداشتیم. در استان خراسان گوگرد به عنوان یک فرآورده مزاحم در سیستم پتروشیمی مطرح است. ما توانستیم با کمک دانشجویان در شرکت‌های دانش بنیان 4 نوع گوگرد تولید کنیم که یکی از آنها ارزش افزوده‌اش گرمی یک دلار است و کارخانه‌اش هم تاسیس شده تا محصولی که سال‌ها خام فروشی شده در بازاری جدید عرضه شود.

ملک نژاد متذکرشد: از دیگر دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان می توان به تولید ابر باتری‌هایی اشاره کرد که در صنعت هوا فضا کاربرد بسیاری دارد همچنین در زمینه علوم پزشکی ساخت داروهای ضد سرطان، در حوزه کشاورزی تولید کودهای ارگانیک و مناسب در صنعت کشاورزی از مهم ترین دستاوردهای دانشگاه آزاد استان خراسان رضوی است.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون دوره‌های مهارت آموزشی و استارتاپی بسیاری را در رشته‌های فنی و مهندسی واحد مشهد برگزار کردیم، درصددیم تا این دوره‌ها را برای دانشجویان تمامی رشته‌ها گسترش دهیم، همچنین دوره‌های مهارت آموزی عملی را در کارخانجات مربوط به شرکت‌های دانش بنیان دانشگاه آزاد در استان خراسان رضوی برای دانشجویان در نظر داریم که با حضور استادان در فضای این کارخانه‌ها، به طور عملی به کسب مهارت آموزی بپردازند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی یاد آور شد: برای اینکه دانشگاه آزاد تبدیل به برند شود باید در حوزه علمی و کارآفرینی حرفی برای گفتن داشته باشد که واحد مشهد در این زمینه قدم‌‌های خوبی برداشته و راه اندازی کارخانجات متصل به شرکت‌های دانش بنیان این دانشگاه دستاورد بزرگی در زمینه کار آفرینی دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

188 / 167 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی مهدی ملک نژاد ستاد اقتصاد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ستاد اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۹۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت

پرویز داوودی معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی امروز پنج شنبه دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پرویز داوودی معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی صبح امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ دار فانی را وداع گفت.

پرویز داوودی در سال ۱۳۳۱ در تهران زاده شد. وی دکتری اقتصاد را در سال ۱۳۵۹ از دانشگاه ایالتی آیووا دریافت کرد. او استاد اقتصاد در دانشگاه شهید بهشتی بود. داوودی پیش‌تر مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه بود. وی مدتی نیز در دوران ریاست جمهوری اکبر هاشمی رفسنجانی، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی بود.

کد خبر 745759

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار می شود
  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع