Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مربی والیبال ایران گفت: شخصا بازی با لهستان را یک استراتژی می‌دانم و بازی‌های مرحله بعد بسیار سخت‌تر است ، باید با کمترین اشتباه بازی خودمان را انجام دهیم.

بهروز عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص بازی تیم ملی والیبال ایران و لهستان در مسابقات والیبال قهرمانی جهان اظهار داشت: مهمترین بازی ما در این گروه مقابل لهستان رقم خورد و این تیم از آمادگی بسیار بالا و کیفیت خوبی برخوردار است و نسبت به لیگ ملت‌های والیبال تغییراتی در تیمش ایجاد کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
لهستان به دنبال نتیجه‌گیری و کسب موفقیت در مسابقات جهانی است.

وی افزود: به نظر من نتیجه این بازی برابر لهستان خیلی مهم نبود چرا که از گروه خود صعود کرده بودیم و اگر در گروه‌ما اول می‌شدیم دیگر با تیم‌های همگروه خود در مرحله بعد قرار نمی‌گرفتیم اما هم‌اکنون در مرحله بعد به احتمال فراوان با بلغارستان باز همگروه خواهیم شد که می‌توان این تیم را دوباره شکست داد.

مربی والیبال ایران در ادامه تصریح کرد: اگر در گروه اول می‌شدیم در مرحله بعد به روسیه برخورد می‌کردیم که قدرت شکست آنها را نداشتیم و در تور دفاعی آنها گیر می‌کردیم اما با این روند با آمریکا و برنده کانادا و فرانسه بازی خواهیم داشت که می‌توانیم هر دو تیم را شکست دهیم.

عطایی ادامه داد: احساس می‌کنم شاید شکست مقابل لهستان یک استراتژی بود و اگر من هم بودم همین کار را می‌کردم تا در مرحله بعد بهتر و راحت‌تر عمل کنیم. بازی با لهستان محک واقعی برای ملی‌پوشان والیبال نبود و بازی‌های اصلی در مرحله دوم رقم خواهد خورد. شخصا شکست مقابل لهستان را یک استراتژی می‌دانم و بازی‌های مرحله بعد بسیار سخت‌تر است و باید با کمترین اشتباه بازی خودمان را انجام دهیم.

مربی والیبال ایران در مورد معنوی‌نژاد خاطرنشان کرد: معنوی‌نژاد والیبالیست بسیار ارزشمندی است و نمی‌توان به راحتی او را از بازی بیرون آورد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایران والیبال قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید + فیلم

محمدرضا رستمی فرنگی کار وزن ۷۲ کیلوگرم کشورمان در دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا با نتیجه ۹ بر ۵ مقابل شینگو هارادا از ژاپن شکست خورد و از رسیدن به مدال طلا بازماند.

او پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل جی لنگ از چین به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

او در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر عادیلخان ساتایف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • تیم‌ها با چند بازیکن در لیگ ملت‌ها حاضر می‌شوند/جایگاه لهستان در مرحله نهایی چگونه خواهد بود؟
  • دلداری دادن سرجی روبرتو و الخاندرو بالده به پائو کوبارسی پس از شکست بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید + فیلم
  • تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست میزبان فینالیست شد