Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری صدا و سیمای مرکز گلستان؛ مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اعلام اینکه گلستان رتبه چهارم تولید برنامه های تلفن همراه را در کشور دارد افزود: طبق آخرین گزارش‌ فصلی منتشر شده از کافه بازار، که وضعیت کاربران و شاخص‌های مختلف صنعت تولید اپلیکیشن را ارائه می‌دهد، استان گلستان رتبه چهارم در تولید برنامه های تلفن همراه را در کشور کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد احمدی گفت: بنابراین گزارش گلستان با تولید 12396برنامه در جایگاه چهارم کشور بعد از استانهای تهران، گیلان، خراسان رضوی قرار دارد که با در نظر گرفتن نسبت جمعیت به تولید اپلیکیشن، استان گلستان جایگاه دوم کشور را کسب خواهد کرد.

وی افزود: تعداد توسعه دهندگان اپلیکیشن استان 388 نفر می باشد که بر حسب تعداد نرم افزارهای تولیدی، رتبه چهاردهم را در کشور دارا است اما با در نظر گرفتن نسبت تعداد نرم افزارهای تولید شده به جمعیت، استان گلستان دارای جایگاه مناسبی می باشد.

لازم به ذکر است که اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از سال 92 به طور ویژه حمایت از شرکتهای دانش بنیان در عرصه تولید نرم افزار، را در دستور کار قرار داده است.

این اداره کل در سال گذشته با برپایی دو رویداد بازی سازی با هدف کشف استعدادها در سطح استان توانست جوانان خلاق و با استعداد را شناسایی و از آنها حمایت نماید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بازی سازی اپلیکیشن کشف استعدادها حمایت دانش بنیان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: تشنه برد هستیم و برای رتبه چهارم تلاش می‌کنیم

مهدی تارتار می‌گوید جاه‌طلبی زیادی دارد و تشنه پیروزی است و از بازیکنانش هم همین را می‌خواهد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار، سرمربی ملوان در کنفرانس خبری پیش از بازی با هوادار حاضر شد و در ابتدا گفت: بازی مثل همه بازی‌ها سخت است و امسال بازی آسان وجود ندارد و نتایج هفته‌های اخیر این را ثابت می‌کند. تیم‌های در خطر سقوط و مدعی در نیم فصل تقویت شدند. در هفته‌های اخیر هم ما با تیم‌های مدعی و در خطر سقوط بازی داشتیم و کار سختی بود.

تشنه برد هستیم

برای بازی فردا زمان زیادی برای تمرینات تاکتیکی نداشتیم ولی بازیکنان شناخت کافی را از هم دارند و فقط بحث‌های آنالیزی داریم. بعد از سه هفته نبردن تشنه برد هستیم. کاملا برای بازی آماده هستیم و از هواداران می‌خواهم ما را تنها نگذارند. هواداران ما از نظر اخلاقی و فرهنگی فوق العاده هستند، هم آقایان و هم بانوان‌. فردا هم دوست داریم کنار ما باشند‌.

بازیکنان بی انگیزه در ترکیب جایی ندارند

ما در هفته‌ گذشته جلسات آنالیزی و توجیهی برگزار کردیم و خواستیم با تمرکز بالا بازی کنند و انگیزه گذشته را از دست ندهند. اگر غفلت کنیم همین جایگاه هم از دست می‌دهیم. ما از بازیکنانی استفاده می‌کنیم که انگیزه کافی را داشته باشند وگرنه در ترکیب ما سخت قرار می‌گیرند. باید بدانند جایگاه چهارم بهتر از پنجم است. هرچقدر تنزل داشته باشیم در آینده کاری همه‌مان تاثیر منفی دارد. باید مصمم باشیم و با تمام وجود بازی کنیم. وقتی اختلاف یک گل هست هر لحظه ممکن است بازی مساوی شود. در بازی برگشت با استقلال خوزستان همه چیز برعکس شد و آنها گل مساوی را به ما زدند. بازی با استقلال خوزستان ضعیف‌ترین بازی فصل ما بود.

باید برای رتبه چهارمی تلاش کنیم

سخت است ولی دور از دسترس نیست. اگر ما غفلت نکنیم تیم‌های پایین‌تر به ما نمی‌رسند. ما نیم نگاهی به رتبه چهارم داریم و روی کاغذ شانس سومی هم داریم‌. ما باید برای چهارمی تلاش کنیم و این کار بزرگ را انجام بدهیم. ما کوتاه نمی‌آییم. من خودم جاه طلبم و از بازیکنانم هم این را می‌خواهم.

مصدومیت‌های جزئی داریم

ما محروم نداریم ولی مصدومیت‌های جزئی داریم چون بازی‌ها نزدیک است و باید با آن کنار بیاییم.

اهدای خون یک روز پیش از بازی

در انزلی این مشکل هست و من هم اُ منفی هستم و خواستم یک قدم کوچک بردارم و انشاالله که قبول باشد و خدا بپذیرد. از همه انزلی‌چی‌ها می‌خواهم که به هم‌نوعان‌شان کمک کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تارتار: تشنه برد هستیم و برای رتبه چهارم تلاش می‌کنیم
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • افزایش حضور دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی آسیایی تایمز ۲۰۲۴
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه امام خمینی (ره) در میان دانشگاه های کشور
  • بله همراه با حجاج در سرزمین‌ وحی
  • آغاز برخورد پلیس با لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • رتبه دوم هرمزگان در تولید نهال مرکبات در کشور
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم