Web Analytics Made Easy - Statcounter

راضیه خدیر، مدیر مؤسسه رهروان بشارت خلیج فارس در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: در فصل تابستان، سه‌ دوره تربیت مربی پیش‌دبستان در این مؤسسه برگزار شد.
خدیر ادامه داد: این دوره‌ها در فصل پاییز هم برگزار خواهد شد و در حال ثبت نام دوره تربیت مربی پیش دبستان در مهرماه هستیم.
خدیر بیان کرد: مؤسسه رهروان بشارت در استان هرمزگان، شهرستان بندرعباس، بلوار پاسداران، دلاوران 26، آلاله 3، درب آخر واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یادآور می‌شود، این مؤسسه مجوز خود را از اداره ارشاد اسلامی استان هرمزگان اخذ و در سال 95 فعالیت خود را آغاز کرده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا مؤسسات قرآنی هرمزگان بندرعباس تربیت مربی پیش دبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان

به خبرگزاری مهر، حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر فارس گفت: در پی وقوع سیل در جنوب شرق کشور، مؤسسه خیریه‌ای شیرازی بسته‌های معیشتی، حمایتی و بهداشتی به ارزش ۲۳ میلیارد ریال به سیل زدگان منطقه زرآباد سیستان و بلوچستان کمک کرد.

وی افزود: این بسته‌ها شامل مواد غذایی، بهداشتی، حمایتی، پوشاک و پتو است که در راستای اهداف بشردوستانه هلال احمر جهت کمک به هموطنان سیل‌زده سیستانی تهیه شده است.

درویشی در ادامه گفت: مؤسسه خیریه شهدای کربلا مسجد حاج عباس شیراز، بیش از ۴۰ سال است که به طور مستمر به انجام کارهای خیر فعالیت داشته است و به عنوان یکی از خیرین هلال احمر فارس نیز شمرده می‌شود.

کد خبر 6086185

دیگر خبرها

  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • سمینار «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» برگزار می شود
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود