Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران محسن محمدیان با اشاره به برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره)، گفت: قطارهای مترو در روز شنبه (31 شهریورماه)، از ابتدای صبح تا پایان مراسم در ایستگاه شاهد – باقر شهر (واقع در خط یک) توقف نخواهند داشت.

وی افزود: همچنین خط فرودگاه امام خمینی(ره) نیز از ساعت 16 روز جمعه 30 شهریور ماه تا پایان مراسم در روز 31 شهریور پذیرش مسافر ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدیان گفت: پس از پایان مراسم حرکت قطارها و پذیرش مسافر به صورت عادی و بر اساس برنامه زمان‌بندی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

20 / 20 تعطیلی ایستگاه مترو شاهد ایستگاه مترو شاهد و فرودگاه امام خمینی(ره) رژه نیروهای مسلح ایستگاه متروی شاهد- باقرشهر محسن محمدیان مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رژه نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۹۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان

سیستان و بلوچستان-  مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: عملیات پذیرش، اعزام و بازگشت عمره‌گزاران پس از گذشت ۹ سال از چهارم اردیبهشت‌ماه جاری در فرودگاه بین‌المللی زاهدان انجام خواهد شد.
خسروی بنجار افزود: عملیات پذیرش، اعزام و بازگشت عمره‌گزاران در قالب سه کاروان توسط شرکت هواپیمایی ایران‌ایر با ۲۶۰ مسافر انجام خواهد شد.
وی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ۴ اردیبهشت بازه زمانی عملیات پذیرش و اعزام ۲۶۰ زائر سیستانی و بلوچستانی با سه کاروان و یک پرواز توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به بیت‌الله الحرام است. مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در ادامه با تأکید بر به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های اداره کل برای انجام عملیات عمره مفرده خاطرنشان کرد: پیش‌بینی و تمهیدات لازم برای ارتقای سطح کیفی و ارائه خدمات مطلوب به زائران در عملیات عمره مفرده ۱۴۰۳ به منظور کاهش ایستایی زائران با رعایت ملاحظات مربوط در دستور کار قرار گرفته است. منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • تجمعات اعتراضی با شعار مرگ در ونیز جایی ندارد در دوسالانه ونیز/ اروپا هم اسرائیل را پس زد
  • جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان