Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@17:23:52 GMT

فرمانده جدید قرارگاه جنوب‌غرب نزاجا منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۹۳۴۵

فرمانده جدید قرارگاه جنوب‌غرب نزاجا منصوب شد

امر سر تیپ دوم حمزه بیداری به سمت فرمانده قرارگاه جنوب‌غرب نیروی زمینی ارتش منصوب شد. ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از ورابط عمومی نزاجا، مراسم تودیع و معارفه فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش در اهواز که با حضور آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده نیروی زمینی در این مراسم گفت: دشمن با تمام قوای خود وارد میدان شده و به دنبال اهدافی است که در دوران جنگ تحمیلی موفق به تحقق آنها نشد ولی با تغییر ابزار خود و ایجاد جنگ روانی به دنبال تحقق اهداف شوم خود است که تاکنون در این زمینه ناکام مانده است.

امیر نعمتی یادآور شد: ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه‌های دشمن تاکنون رمز موفقیت ایران اسلامی و به ویژه نیروهای مسلح بوده است. امیدواریم در آینده نیز با تکیه بر توانمندی داخلی و ایستادگی بتوانیم دشمن را ناکام کنیم.

وی افزود: اگر چه ایستادگی و مقاومت  در برابر دشمن هزینه‌هایی برای ما به دنبال دارد اما بی‌شک این هزینه‌ها کمتر از  عدم ایستادگی است. برخی از کشورهای منطقه برای اینکه این هزینه را پرداخت نکنند زیر سلطه آمریکا و سایر کشورهای غربی رفتند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتقای آمادگی رزمی در نیروهای مسلح از رسالت‌های اصلی ما است و اگر در این راه یک لحظه غفلت کنیم دشمن را شاد کرده و این فرصت را برای نفوذ به آنها داده‌ایم.

در این مراسم از زحمات امیر سرتیپ دوم علی ظریفی یگانه که به درجه بازنشستگی نائل آمده است قدرانی شد و امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی به سمت فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در منطقه جنوب غرب منصوب شد. وی پیش از این فرماندهی لشکر16 قزوین را به عهده  داشت.

انتهای پیام/

R1429/P1360/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار نظامی نیروی زمینی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار نظامی نیروی زمینی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران اخبار نظامی نیروی زمینی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۹۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از سلام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش ایران در مراسم رژه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز ۲۹ فروردین روز ارتش و نیروی زمینی ، با حضور سید ابراهیم رئیسی ، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی، امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی و امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش آغاز شد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896177

دیگر خبرها

  • فرمانده مرکز تولید نزاجا: تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش الحاق می‌شوند
  • دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی شود
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود
  • امیر حیدری: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود
  • تصاویری از سلام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش ایران در مراسم رژه
  • مراسم رژه ارتش آغاز شد
  • حضور ۱۱ تیپ ارتش در مرزها
  • پای هوش مصنوعی به تسلیحات نطامی ایرانی رسید | نیروهای مسلح ایران با تابو شکنی قاعده جدیدی در منطقه رقم زدند
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: ارتش ما یک ارتش انقلابی است