Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-04@20:41:12 GMT

اجرای طرح اطعام احسان واقفان در خوی

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۹۳۸۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزآذربایجان غربی ، آقای ابراهیم پور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوی گفت : این طرح از آغاز ماه محرم با پخت غذای گرم و اطعام روزانه بیش از 1 هزار نفربراساس نیت واقفان خیر اندیش در این شهرستان آغاز شده است
وی افزود : در اجرای این طرح با مراجعه به مفاد وقف نامه ها و بررسی نیات آنها نسبت به پخت غذای گرم و توزیع آن بین آحاد مختلف مردم بویژه نیازمندان و عزاداران حسینی اقدام می شود
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوی تصریح کرد : در بین این واقفان در وقف نامه های مرحوم ایت ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. مجتهد شهید میرزا ابراهیم خویی اندیش کشور بیشترین نیات را در مورد تامین غذای نیازمندان و اطعام عزاداران حسینی در ماه محرم دارد

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: واقفان احسان نذر خوی اذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۹۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل

به گزارش خبرگزای صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مدیر عامل مخابرات استان در بازدید از اجرای طرح فیبر نوری در شهرستان زابل گفت: شهرستان زابل اولین شهرستان در کشور خواهد بود که طرح فیبر نوری بصورت کامل اجرا خواهد شد.
رامین مدیرعامل مخابرات استان افزود: کل شهرستان زابل ۱۲۰ کیلومتر اجرای طرح فیبر نوری دارد که در مدت دوسال اجرا خواهد شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان گفت: اعتبار این طرح مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال میباشد که با اجرای آن بسیاری از مشکلات شهرستان در خصوص ارتباطات اینترنت و تلفن ثابت بر طرف خواهد شد.
همچنین وی درخصوص مشکلات تلفن همراه افزود: علاوه بر بازدید میدانی تیمی متشکل از چند کارشناس را به منطقه اعزام و مستقر کرده تا ضمن بررسی میدانی مشکلات تلفن همراه در منطقه را شناسایی و رفع کنند.
ملاشاهی فرماندار زابل در این بازدید گفت: تاکنون پنج هزارمتر از کل طرح فیبر نوری در شهرستان زابل اجرا شده که با اتمام این طرح علاوه بر ارتباطات پایدار ظرفیت بسیار خوبی را برای استفاده از شبکه‌های اینترنتی برای مردم فراهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی عظیم گیلان
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • آخرین وضعیت شهرک امام زاده ابراهیم شهرستان شفت پس از آتش سوزی
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • اجرای طرح بیمه عشایر در شهرستان بدره
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم
  • گفت‌وگوی ویژه با احسان اصولی و پاسخ به مهم‌ترین سوالات