Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-18@23:58:42 GMT

همدان شایسته پایتختی کتاب ایران است

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۹۴۱۵

خرداد:مجید فروتن روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اجرای پنجمین دوره طرح سراسری «پایتخت کتاب ایران» اظهار داشت: شهری که بهترین طرح با موضوع بهبود وضعیت کتاب را ارایه کند به عنوان پایتخت کتاب ایران انتخاب می شود.به گزارش خرداد و به نقل از ایرنا وی افزود: طرح های ارایه شده باید ابتکاری و خلاقانه بوده و قابلیت فراگیری و اجرای عمومی در سطوح مختلف سنی و اقشار مختلف را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: علاقمندان می توانند طرح های خود را تا آذرماه به این نهاد تحویل دهند.در چهار سال گذشته شهرهای اهواز، کاشان، نیشابور و بوشهر پایتخت کتاب ایران بوده اند. برچسب ها: مدان ، پایتخت ، کتاب

منبع: خرداد

کلیدواژه: پایتخت کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۹۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۱۳۹ هزار تذکره در تخار

مسئولان در ریاست احصائیه و معلومات طالبان می گویند که اداره آنان در ولایت تخار در سال ۱۴۰۲ خورشیدی برای ۱۳۹ هزار و ۸۸۳ تن تذکره توزیع نموده که شامل ۶۸ هزار و ۱۴۹ تذکره الکترونیکی و ۷۱ هزار و ۷۳۴ تذکره کاغذی می‌گردد.

این اداره بانشر این خبر نگاشته است: قاری شیرشاه بریال رئیس احصائیه و معلومات ولایت تخار گفته است که روزانه حدود ۵۰۰ متقاضی به ریاست احصاییه ومعلومات این ولایت برای دریافت خدمات مربوط به تذکره الکترونیکی و کاغذی مراجعه می‌نمایند.

او می‌افزاید که به‌شمول مرکز در تمامی ولسوالی‌های این ولایت نمایندگی آنان فعال بوده و در سال گذشته از طریق آن برای ۶ هزار و ۸۲۹ تن خدمات اصلاح تذکره کاغذی و برای ۱۱ هزار و ۲۵۱ تن دیگر خدمات ثبت وقایع حیاتی که شامل (۱۰ هزار و ۶۶۸کارت تولد و ۵۸۳ پارچه فوتی) می‌گردد، ارایه شده است.

به‌گفته رئیس احصائیه و معلومات تخار، دو مرکز توزیع تذکره الکترونیکی در آنولایت فعال بوده و به متقاضیان خدمات ارایه می‌نماید.

در این مراکز افزون بر توزیع تذکره جدید خدمات پس از توزیع نیز فعال بوده و خدمات ( ثبت تولد، ازدواج، طلاق و وفیات، توزیع تذکره مثنی و تجدید) ارایه می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پیگیری اجرای طرح ساماندهی اجاره و فروش مسکن در همدان
  • کنعانی: شایسته بود سران اروپا و گروه ۷ قدردان ایران باشند
  • طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ فروردین
  • سامانه‌های موشکی ۱۵ خرداد و اس ۳۰۰ و اس ۲۰۰ ارتش ایران | تصاویر
  • اجرای ۲۰۲ کیلومتر عملیات شبکه خط تغذیه گاز در همدان
  • اجرای طرح جدید شورای نماز در روستا‌های همدان برای اولین بار در کشور
  • اجرای طرح جدید شورای نماز در روستا‌های استان برای اولین بار در کشور در استان همدان
  • سرانجام دهکده ورزشی در پایتخت چه شد؟
  • توزیع بیش از ۱۳۹ هزار تذکره در تخار