Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال فدراسیون فوتبال گفت: بر اساس تصمیم کنفدراسیون آسیا از سال 2019 کلاس های آموزش مربیگری به استثناء کلاس های مربیگری حرفه ای در هر کشور برگزار می شود و فدراسیون همان کشور امکان صدور مدرک مربیگری را نیز خواهد داشت.

مرتضی محصص امروز سه شنبه در گفت و گویی که فدراسیون فوتبال منتشر کرده است، در خصوص نشست آموزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا که در شهر کوالالامپور مقر AFC برگزار شد، افزود: در این نشست مدرسانی با 20 سال سابقه تدریس مانند «اندی راکسبورگ» مدیرسابق کمیته فنی یوفا(کنفدراسیون فوتبال اروپا) که هم اکنون مدیر کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیاست، حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هدف از این نشست ارتقای سطح آموزش مربیان فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی مردان و زنان آسیا بود تا مشارکت فدراسیون ها نیز افزایش یابد.
محصص گفت گفت: بر اساس تصمیم های اتخاذ شده از سال 2019 کلاس های آموزش مربیگری به استثناء کلاس های مربیگری حرفه ای در هر کشور برگزار می شود و فدراسیون همان کشور امکان صدور مدرک مربیگری را نیز خواهد داشت، تا احترام بیشتری به فدراسیون ها گذاشته شود و البته نظارت دقیقی هم بر این روند وجود دارد.
عضو هیات آموزشی مربیان فوتبال آسیا افزود: تغییراتی در دوره های آموزشی رخ داده که بر اساس آن دیگر کلاس های مربیگری درجه C به این شکل ادامه نخواهد داشت و کلاس های A و B در کشورها برگزار می شود و امکان صدور مدرک مربیگری این سطوح نیز توسط خود فدراسیون ها فراهم خواهد شد. اما کلاس مربیگری حرفه ای یا پرولاینسس همچنان توسط خود AFC برگزار می شود و مدارک نیز توسط خود کنفدراسیون صادر خواهد شد.
محصص ادامه داد: البته این شرایط جدید در صورتی اجرایی می شود که کیفیت دوره ها و کلاس ها مورد تایید ای اف سی قرار بگیرد.
وی افزود: با توجه به تلاش های کمیته آموزش فدراسیون فوتبال و گزارش هایی که از فعالیت های این کمیته به AFC رسیده از نظر کیفیت آموزش تاییدیه های لازم را دریافت کرده ایم و مشکلی در این بخش وجود نخواهد داشت. البته باید با حفظ سطح کلاس ها و سخت گیری لازم فعالیت این بخش دنبال شود و امیدوارم این تغییرات موجب رشد و پیشرفت هرچه بیشترفوتبال آسیا و همچنین ایران شود.
ورزشی**9029**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال كميته فني محصص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۹۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان