Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@20:22:28 GMT

سارق حرفه ای محتوای خودرو در ارومیه دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۹۴۱۹

سارق حرفه ای محتوای خودرو در ارومیه دستگیر شد

ارومیه- ایرنا- فرمانده انتظامی ارومیه گفت: یک سارق حرفه ای با 20 فقره سرقت از محتوای خودرو در ارومیه دستگیر شد.

سرهنگ کریم اکبری روز سه شنبه در در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از داخل خودرو در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی اضافه کرد: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی نامحسوس موفق شدند سارق را شناسایی کنند و بعد از انجام استعلام های لازم مشخص شد که سارق حرفه ای و دارای سابقه سرقت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی ارومیه با اشاره به اینکه ماموران شب گذشته سارق را حین سرقت و در یک عملیات دستگیر کردند، افزود: متهم در بازجویی های پلیسی خود به 20 فقره سرقت از محتوای خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.
وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم مقداری اموال مسروقه را نیز کشف و ضبط کردند و در این رابطه یک نفر سارق و یک نفر مالخر نیز دستگیر شدند.
سرهنگ اکبری گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.
6009/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي سرقت اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۹۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ سارق در مهریز دستگیر شدند 



به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ احمدی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت در روستای بنادک السادات دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی مهریز قرار گرفت. 


وی افزود: کارآگاهان پلیس با بررسی صحنه‌های سرقت و تحقیقات میدانی و با همکاری پلیس اشکذر، ۴ سارق را شناسایی و در عملیات پلیسی و غافلگیرانه همه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند. 


فرمانده انتظامی شهرستان مهریز بیان داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های صورت گرفته به سرقت اعتراف کردند و روانه دادسرا و با حکم قضائی تحویل زندان شدند. 


احمدی تصریح کرد: پلیس اجازه فعالیت مجرمان و افرادی که بخواهند امنیت مردم را به خطر بیندازند نخواهد داد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستگیری ۲۵ سارق طی ۷۲ ساعت در اصفهان
  • ۴ سارق در مهریز دستگیر شدند 
  • سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند
  • دستگیری عامل 29 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرضا
  • ۲۵ سارق در عملیات پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت در تهران
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی